• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • VB52015
    Emeeliiee skrev 2015-01-21 14:10:42 följande:

Det stämmer nog :) På vilket sätt tyckte du att det syntes? Jag har inget att jämföra med, då detta är mitt första barn. Men min magkänsla säger verkligen tjej, så när BMskan sa att hon trodde det var det kändes det rätt.

På sonen såg man snoppen och ollonet väldigt väl, paketet stod liksom rakt upp i vattnet (ha ha ha) och med dottern var det liksom tydliga blygdläppar..
  • Kelsson1

Emeeliiee: Då är det du och jag med moderkakan i framvägg o får vänta på fosterrörelser

VB52015: Dina rörelser kommer också att komma snart

• Maria86

Jag håller på och fixa med gruppen nu så lägger in en länk när den e klar =)

• Maddss
    Maria86 skrev 2015-01-21 20:28:01 följande:

Jag håller på och fixa med gruppen nu så lägger in en länk när den e klar =)

Gör du den hemlig?

Många som inte vet att ja är gravid än.. Men annars gör de inget så sett
  • 87mli

Jag har också moderkakan i framvägg, har inte känt ett smack hittills. Men skönt att iaf ha en förklaring till varför?

• hemligönskan

Det finns en grupp för maj-juni bebisar på FB som jag är med i. Om ni skickar ett PM här på FL till tinkywinky och ber henne att lägga till er i gruppen så får ni mer info :) vi är jättemånga där och det läggs upp mycket uppdateringar!

• Baby Doll

Åh tänk att sakta men säkert börjar det närma sig för oss alla! Skrattande

Veckorna går fort tycker jag, men det är lika bra! Kommer nog inte att tycka det den sista tiden

Har ni mycket sammandragningar?

Här är jag och magen, 7:e barnet i vecka 22 + 0 (igår)

www.mybabydolls.se

• nygift
    Baby Doll skrev 2015-01-22 12:07:01 följande:

Åh tänk att sakta men säkert börjar det närma sig för oss alla! 

Veckorna går fort tycker jag, men det är lika bra! Kommer nog inte att tycka det den sista tiden

Har ni mycket sammandragningar?

Här är jag och magen, 7:e barnet i vecka 22 + 0 (igår)

www.mybabydolls.se

Känns som en evighet haha går in i vecka 20 på söndag :) inga sammandragningar för min del men en sjuk halsbränna haha. Har du nå sammandragningar?
Svar på tråden Sommarbebisar 2015