• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • Kelsson1

Emeeliiee: Kommer att gå bra för er också

Visst var det någon här som var intresserad av vikt på bebis, jag försökte fråga men BM sa bara att det mäter de inte nu utan det är en senare fråga.
    Jag hade också moderkakan i framvägg så det är den som gör att jag inte känner något nu så jag behöver inte oroa mig på grund av det längre

• nygift

Fick kommentaren vilken stor mage du fått nu

:)

• hemligönskan
    nygift skrev 2015-01-19 18:05:50 följande:

Fick kommentaren vilken stor mage du fått nu

:)

Vad roligt!

Min mage har börjat växa. Inatt vaknade jag till flera gånger,  när jag sover brukar jag ligga på sidan men varje gång jag vaknade så låg jag på rygg och höll båda händerna kupade runt magen! Hahah. Kan tilläggas att jag även la mig på sidan igen varje gång jag somnade om... Lustigt hur man beter sig undermedvetet :)

Kelsson1: vad härligt att höra att du har den i framvägg! Då vet man ju varför man inte känner :)
  • nygift

Igår när jag låg på mage o skulle sova kände jag våran son helt underbart :)

• hemligönskan
    nygift skrev 2015-01-20 08:28:22 följande:

Igår när jag låg på mage o skulle sova kände jag våran son helt underbart :)

Är det sant!!!! Grattis!!!!
  • nygift
    hemligönskan skrev 2015-01-20 11:07:31 följande:

Är det sant!!!! Grattis!!!!

Japp har känt han till o från hela morgonen så underbart men vill ha de riktiga sparkarna hihi :) tack :)
  • EW82
    Hej alla godingar Glad
    Eftersom det börjar komma upp lite magbilder så kör jag på en jag med.. Ska på RUL på torsdag och då hoppas jag verkligen att plutten visar vem han/hon är så jag får veta :P
    Jag är v 19 och har tappat ca 10kilo i mig själv sen jag blev gravid.. Då blir det inte lika mkt o gå ner sen.. skönt :)
    Hoppas alla mår bra? Jag har haft supertur i min graviditet, mådde illa första 6-7v sen bara lite tröttare :) Jobbar heltid fortfarande med tungt jobb och har 3 stora hundar hemma+ett helt hus :) Men vi tjejer kan vi {#emotions_dlg.flower}

• 87mli

Har precis gjort rul och det verkar som att vi ska få en liten tjej :D En väldigt lugn liten krabat som helst inte ville fotas, var mest upptagen med att dricka och hicka :P Har inte känt bebis nåt så det var galet skönt att veta allt såg bra ut.
    BF ändrades bara med en dag från 19 juni till 20 juni.

• hemligönskan
    87mli skrev 2015-01-20 12:53:02 följande:

Har precis gjort rul och det verkar som att vi ska få en liten tjej :D En väldigt lugn liten krabat som helst inte ville fotas, var mest upptagen med att dricka och hicka :P Har inte känt bebis nåt så det var galet skönt att veta allt såg bra ut.
    BF ändrades bara med en dag från 19 juni till 20 juni.

Grattis, vad skönt att höra! Känslan när man är på RUL och ser sin bebis är.. helt wow.
  • 87mli

Tack! Ja herregud vilken härlig känsla och upplevelse, nu känns det mer "på riktigt" :)

Svar på tråden Sommarbebisar 2015