• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • LillyAdelia

Sjunde barnet, vilken bedrift! Blir helt imponerad. Själv blev jag nästan knäckt efter första barnet, folk tycker vi är galna som "redan" väntar tvåan med tanke på hur mycket jobb det är. Blir två år mellan dem :)

• nygift
    Singoalla14 skrev 2015-01-22 20:16:34 följande:

Inga mer från Östergötland helst Linköping?:)

Tyvärr Västmanland
  • cher82

Känns lite ruttet att efter18veckor ska morgonillamåendet komma!! Vankar omkring här hemma med en orolig 2åring runt benen som undrar varför mamma"apar" (rapar) i skurhinken! Älskade unge! Igår stod han och buffa på magen och ville att "bäsi" skulle komma ut och leka med bilar! :) Mamma har bäsi i magen och pappa har "baskorv" (bajskorv) i sin! :)
    Nu ska jag försöka samla ihop mig och ta mitt illamående och ta oss iväg till förskolan och sen vidare till mitt jobb på skolan!

• nygift
    cher82 skrev 2015-01-23 07:24:24 följande:

Känns lite ruttet att efter18veckor ska morgonillamåendet komma!! Vankar omkring här hemma med en orolig 2åring runt benen som undrar varför mamma"apar" (rapar) i skurhinken! Älskade unge! Igår stod han och buffa på magen och ville att "bäsi" skulle komma ut och leka med bilar! :) Mamma har bäsi i magen och pappa har "baskorv" (bajskorv) i sin! :)

Nu ska jag försöka samla ihop mig och ta mitt illamående och ta oss iväg till förskolan och sen vidare till mitt jobb på skolan!

Åh vet känslan mitt illamånende kom i vecka 12 har fortfarande inte gått över o jag går in i vecka 20 på söndag

Söt unge du har iaf :)
  • VB52015

Så roligt, sötaste åldern alltså!!!!!!!!
    2007-08 | 2013-06 | 2015-07
  • VB52015

BTW. Hoppas du får må bättre snart, jag blev inlagd redan i v 6...spydde mig helt vit och alla värden var helt i botten. Men efter påfyllningen av allt så blev jag bättre och lättare att hålla allt i schack, mitt tips är att suga på hårda godisar eller småäta.. Jag har dock haft svårt att ens stoppa något i munnen men tuggummi har funkat... Lycka till!!
    2007-08 | 2013-06 | 2015-07
  • cher82

Tycker det är så svårt på morgonen, kan inte äta för tidigt och inte heller vänta för då spyr jag av hungerskänslorna istället! Sen är det lugnt under dagen och så börjar det igen framåt kvällen! Får väl vara glad att det inte påverkar jobbet än iaf!

• LillyAdelia

Har samma här, vecka 18 och mår illa. Första gången jag apar i hinken denna graviditet, blää.

Svar på tråden Sommarbebisar 2015