• Malinka87

IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15

Hej på er alla där ute i höstrusket!
    Äntligen har kallelsen inför ett första möte inför IVF på Sahlgrenska kommit och den 4 november är det dags. Mycket tankar som flyger i huvudet. Letar nu efter forum-kamrater som gör/kommer göra sin IVF på Sahlgrenska nu under hösten/vintern och vill följas åt.
    MVH

• Svar på tråden IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15
  • Etta

Har nu varit på återföring! Fick ett av toppkvalité insatt och ett till frysen! ???? Känns väldigt bra.

• bellis84
    Etta skrev 2015-02-11 16:41:35 följande:

Har nu varit på återföring! Fick ett av toppkvalité insatt och ett till frysen! ???? Känns väldigt bra.

Grattis! Hoppas det går vägen nu!
  • Gweny

Åh så bra! Håller tummarna.
  • Happyland

Grattis och lycka till med ruvningen!
  • Gweny

Idag började jag ta provera och på måndag blir det att börja spraya med suprecur. skönt att komma igång nu, hoppas det inte blir för mycket biverkningar. 

• Happyland

Testdag imorgon. Har dessvärre blödit sedan tre dagar tillbaka, så är inte gravid. Gör som jag blivit tillsagd, och fortsätter till imorgon med Lutinus. Inga i frysen heller, så nu blir det att kavla upp ärmarna igen...

• Gweny

Idag har jag börjat spraya! Skönt vara igång. Har fått ställa in medicinapp, för komma ihåg allt. har ju även provera, multivitamin och levaxin.

• Malinka87
    Happyland skrev 2015-02-16 13:11:22 följande:

Negativt och första försöket är till ända. Bättre lycka till er andra!

Är i samma sits. Försöker samla kraft för nästa runda. Kram!
Svar på tråden IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15