• Malinka87

IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15

Hej på er alla där ute i höstrusket!
    Äntligen har kallelsen inför ett första möte inför IVF på Sahlgrenska kommit och den 4 november är det dags. Mycket tankar som flyger i huvudet. Letar nu efter forum-kamrater som gör/kommer göra sin IVF på Sahlgrenska nu under hösten/vintern och vill följas åt.
    MVH

• Svar på tråden IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15
  • Etta
    Happyland skrev 2015-02-26 17:05:53 följande:

Stort grattis Etta! Underbart att få se ett plus i tråden!

Och lycka till alla ni som ruvar nu!

Själv har jag bara fått ny preliminär ÄP-vecka. Ska ringa när jag får marsmensen för att få ny ordination.

Tack så mycket!

Hoppas det går vägen för dig nästa gång!
  • bellis84

Hej tjejer!

Jag blev överstimulerad, har varit på Sahlgrenska 2 dagar. Fått mediciner och sprutor jag ska ta några veckor. Blir antagligen sjukskriven i 3 veckor. Ska träffa läkaren igen på måndag.

Hoppas verkligen att det tar sig, så att det är värt all möda och smärta.

Kram till er.

• Gweny
    bellis84 skrev 2015-02-28 14:29:28 följande:

Hej tjejer!

Jag blev överstimulerad, har varit på Sahlgrenska 2 dagar. Fått mediciner och sprutor jag ska ta några veckor. Blir antagligen sjukskriven i 3 veckor. Ska träffa läkaren igen på måndag.

Kram till er.

Pust, jobbigt! Måtte det bli värt det i slutändan för dig.!
  • Etta
    bellis84 skrev 2015-02-28 14:29:28 följande:

Hej tjejer!

Kram till er.

Usch då, låter inte alls roligt! Men håller alla tummar för att det tar sig! :) När har du testdag?
  • Gweny
    Jag lämnade blodprov idag, får reda på imorgon om jag kan börja med sprutorna, hoppas verkligen det går som planerat, isåfall är äp om 2 veckor!
  • bellis84
    Gweny skrev 2015-03-02 11:57:35 följande:

Jag lämnade blodprov idag, får reda på imorgon om jag kan börja med sprutorna, hoppas verkligen det går som planerat, isåfall är äp om 2 veckor!

Åh jag håller tummarna för det!!
  • Gweny
    bellis84 skrev 2015-03-02 13:50:46 följande:

Åh jag håller tummarna för det!!

Det hjälpte nog! såg bea ut och kan börja imorgon med sprutorna. Dos 175 i några dgr sen 150.
  • bellis84
    Gweny skrev 2015-03-03 17:04:21 följande:
    Det hjälpte nog! smile5.gif såg bea ut och kan börja imorgon med sprutorna. Dos 175 i några dgr sen 150.
    Härligt!

175 hade jag med, fast hela tiden. Lycka till med sprutorna, dom är inte alls så läskiga som jag trodde. Känns knappt!
  • Gweny
    bellis84 skrev 2015-03-03 17:29:01 följande:
    Härligt!

175 hade jag med, fast hela tiden. Lycka till med sprutorna, dom är inte alls så läskiga som jag trodde. Känns knappt!
    Tack! Jag är van att ge andra, men kommer säkert kännas konstigt att behöva ge mig själv.
Svar på tråden IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15