• Malinka87

IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15

Hej på er alla där ute i höstrusket!
    Äntligen har kallelsen inför ett första möte inför IVF på Sahlgrenska kommit och den 4 november är det dags. Mycket tankar som flyger i huvudet. Letar nu efter forum-kamrater som gör/kommer göra sin IVF på Sahlgrenska nu under hösten/vintern och vill följas åt.
    MVH

• Svar på tråden IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15
  • Skräckblandad förtjusning

Hej! Hoppar in på tråden! Då har även vår IVF resa börjat, första sprutan idag. Genomgår korta protokollet utan nässprayer. Någon annan som också börjar med sprutorna direkt?

• Saranda
    bellis84 skrev 2015-02-17 19:57:18 följande:
    Kan tänka mig att det är svårt att bara vänta tills du får testa... På vilken rd testar man?

Håller tummarna!
    Man testar på rd 14 :) Jag väntade tills testdagen, ville inte få mer negativa besked och hade ångest när jag tog testet, men hann inte ens ge testet till min man innan det stod GRAVID på clearblue digital! Idag är jag i veckan 15 :) Lycka till!
  • Malinka87
    Happyland skrev 2015-02-22 20:44:46 följande:

Liten uppdatering: Prel ÄP (IVF nr 2) i v. 19.

Skönt att höra att det är i rullning igen. Gör de några ändringar i behandlingen inför denna gången?
  • stajlish

TS Malinka87, försökte skriva till dig men kunde inte skicka meddelande.. kan du skriva till mig? =)

• Etta

Hur har det gått för er som haft äggplock denna vecka? Hoppas på bra resultat! Själv kunde jag inte hålla mig utan tog ett tjuvtest igår på RD 12- och det var positivt!! Svårt fatta att det är sant!! :) :)

• Gweny
    Etta skrev 2015-02-24 17:36:33 följande:

Hur har det gått för er som haft äggplock denna vecka? Hoppas på bra resultat! Själv kunde jag inte hålla mig utan tog ett tjuvtest igår på RD 12- och det var positivt!! Svårt fatta att det är sant!! :) :)

Åh vad roligt, grattis!
  • Etta
    Gweny skrev 2015-02-24 18:37:16 följande:

Åh vad roligt, grattis!

Tack! :) känns helt overkligt!
  • bellis84
    Etta skrev 2015-02-24 17:36:33 följande:

Grattis!!! Va underbart!
  • bellis84

Jag hade ägguttag idag, hade 20 äggblåsor och av dom var 18 st ägg. Nu har jag riktigt ont i magen, hoppas jag inte blir överstimulerad. Tydligen låg jag i risk-zonen enligt barnmorskan.

Blev jätte bra bemött, fick både morfin och lustgas.

Svar på tråden IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15