• Malinka87

IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15

Hej på er alla där ute i höstrusket!
    Äntligen har kallelsen inför ett första möte inför IVF på Sahlgrenska kommit och den 4 november är det dags. Mycket tankar som flyger i huvudet. Letar nu efter forum-kamrater som gör/kommer göra sin IVF på Sahlgrenska nu under hösten/vintern och vill följas åt.
    MVH

• Svar på tråden IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15
  • bellis84
    tintinigbg skrev 2015-02-17 17:32:22 följande:
    Jag ska vara där 9.45

Jo det känns ok. Har gjort en ivf innan
    Då kanske vi ses i korridoren
  • bellis84
    Etta skrev 2015-02-17 17:22:02 följande:

Usch så många tråkiga besked! Kramar till er! Själv är jag på RD 6 och tycker tiden kryper fram... Nu kommer den här hemska tiden när man analyserar alla symtom o är livrädd för mensen... Har så svårt att koncentrera mig på jobbet!!

Kan tänka mig att det är svårt att bara vänta tills du får testa... På vilken rd testar man?

Håller tummarna!
  • tintinigbg
    bellis84 skrev 2015-02-17 19:54:55 följande:
    Då kanske vi ses i korridoren smile5.gif
    Ja det är nog stor sannolikhet ????
  • Etta
    bellis84 skrev 2015-02-17 19:57:18 följande:

Kan tänka mig att det är svårt att bara vänta tills du får testa... På vilken rd testar man?

Håller tummarna!

RD 15 enligt Sahlgrenska, vad jag fattat är det olika på olika ställen. Får väl se om jag kan hålla mig så länge...;) håller tummarna för att det går bra för dig på tors!
  • bellis84
    Etta skrev 2015-02-17 22:20:48 följande:
    RD 15 enligt Sahlgrenska, vad jag fattat är det olika på olika ställen. Får väl se om jag kan hålla mig så länge...;) håller tummarna för att det går bra för dig på tors!
    Jag skulle nog inte klara att vänta så länge innan att testa!! Så spännande!
  • Gweny

Härligt med massa äggblåsor för er! Hoppas era äp går bra.

• bellis84

Tack tjejer!

Känns härligt att ha någon att dela detta med, har ingen jag känner som gjort ivf.

Roligt att följas åt!

Svar på tråden IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15