• Malinka87

IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15

Hej på er alla där ute i höstrusket!
    Äntligen har kallelsen inför ett första möte inför IVF på Sahlgrenska kommit och den 4 november är det dags. Mycket tankar som flyger i huvudet. Letar nu efter forum-kamrater som gör/kommer göra sin IVF på Sahlgrenska nu under hösten/vintern och vill följas åt.
    MVH

• Svar på tråden IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15
  • Malinka87
    Gweny skrev 2015-02-16 12:55:07 följande:

Idag har jag börjat spraya! Skönt vara igång. Har fått ställa in medicinapp, för komma ihåg allt. har ju även provera, multivitamin och levaxin.

Nu håller vi tummarna för att du ska må så bra så möjligt och att allt flyter på bra! Lycka till!! Kram!
  • Gweny
    Malinka87 skrev 2015-02-16 14:05:08 följande:
    Nu håller vi tummarna för att du ska må så bra så möjligt och att allt flyter på bra! Lycka till!! Kram!
    tack, snälla.
  • bellis84

Tråkigt för er som fått negativt resultat... Hoppas det går vägen nästa gång!

Jag ska på vul på torsdag för att kolla hur många och stora äggen är.

• Malinka87
    Gweny skrev 2015-02-16 16:15:36 följande:
    tack, snälla.
    jag läste föresten på din blogg att du äter multivitamin med folsyra. En kombo jag inte hade koll på, då jag äter en tablett av varje. Vad heter denna sort och vart köper du? :)
  • Malinka87

Tänkte kolla om det är någon som har koll om SU har öppet som vanligt under påskhelgen?

• tintinigbg
    bellis84 skrev 2015-02-16 16:43:37 följande:

Tråkigt för er som fått negativt resultat... Hoppas det går vägen nästa gång!

Jag ska på vul på torsdag för att kolla hur många och stora äggen är.

Jag ska också på vul på torsdag för att kolla mina ägg
  • bellis84
    tintinigbg skrev 2015-02-17 09:39:12 följande:
    Jag ska också på vul på torsdag för att kolla mina ägg
    Åh, spännande!! Jag ska dit kl 9. Känns pirrigt! Du måste skriva hur det gick sen!

Känner du nåt än? Jag har lite mensvärk-känsla till o från, bm sa att det är vanligt.

Jag är lite orolig för att bli överstimulerad, då jag fick 4 äggblåsor på 1/2 tablett pergotime... Men det återstår att se.

Lycka till!
  • Etta

Usch så många tråkiga besked! Kramar till er! Själv är jag på RD 6 och tycker tiden kryper fram... Nu kommer den här hemska tiden när man analyserar alla symtom o är livrädd för mensen... Har så svårt att koncentrera mig på jobbet!!

• tintinigbg
    bellis84 skrev 2015-02-17 16:23:25 följande:
    Åh, spännande!! Jag ska dit kl 9. Känns pirrigt! Du måste skriva hur det gick sen!

Känner du nåt än? Jag har lite mensvärk-känsla till o från, bm sa att det är vanligt.

Jag är lite orolig för att bli överstimulerad, då jag fick 4 äggblåsor på 1/2 tablett pergotime... Men det återstår att se.

Lycka till!
    Jag ska vara där 9.45

Jo det känns ok. Har gjort en ivf innan
Svar på tråden IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15