• Malinka87

IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15

Hej på er alla där ute i höstrusket!
    Äntligen har kallelsen inför ett första möte inför IVF på Sahlgrenska kommit och den 4 november är det dags. Mycket tankar som flyger i huvudet. Letar nu efter forum-kamrater som gör/kommer göra sin IVF på Sahlgrenska nu under hösten/vintern och vill följas åt.
    MVH

• Svar på tråden IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15
  • zoloo

Hej! Jag har kört spray och sprutar sjätte dagen idag och ska på vul på torsdag för att kolla äggblåsor!

• Happyland
    kärolajnan skrev 2015-05-06 15:49:36 följande:

Åh så spännande! Önskar er all lycka till. Hoppas verkligen att det är er tur nu! 

Kramar 

Tack så mycket!

Ja, hoppas det går vägen. <3
  • trina

Kan tipsa om akupunktur i närheten av sahlgrenska. De gör akupunktur inför återföring (man ska gå två gånger i veckan en månad innan). Kostar 80kr per besök och går på högkostnadsskyddet. Det heter iRörelse och ligger på Guldheden.

Jag har gått två gånger nu och om inte annat så är det skönt att komma någonstans och vila lite :) om det ger något eller inte vet jag inte, men skadar inte att försöka. Ska ju på fjärde återföringen i juni så hoppas det kan göra att vi får lyckan på vår sida denna gång!

• Gweny
    trina skrev 2015-05-06 19:33:07 följande:

Kan tipsa om akupunktur i närheten av sahlgrenska. De gör akupunktur inför återföring (man ska gå två gånger i veckan en månad innan). Kostar 80kr per besök och går på högkostnadsskyddet. Det heter iRörelse och ligger på Guldheden.

Jag har gått två gånger nu och om inte annat så är det skönt att komma någonstans och vila lite :) om det ger något eller inte vet jag inte, men skadar inte att försöka. Ska ju på fjärde återföringen i juni så hoppas det kan göra att vi får lyckan på vår sida denna gång!

Hoppas det hjälper till nu då! Så bra det ingår i högkostnadsskyddet.

Själv håller jag på att sprayar nu och ska lämna blodprov om 1,5 vecka.
  • Gweny
    trina skrev 2015-05-07 18:03:54 följande:

Jag lämnar blodprov nästnästa tisdag :) du borde lämna på typ måndag?

Stämmer bra det!
  • zoloo

Ägglossningsspruta ikväll och äggplock onsdag. Sahlgrenska...

• Happyland

[quote=75283737][quote-nick]zoloo skrev 2015-05-11 14:24:17 följande:[/quote-nick]Ägglossningsspruta ikväll och äggplock onsdag. Sahlgrenska...[/quote

Stort lycka till!

Svar på tråden IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15