• Malinka87

IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15

Hej på er alla där ute i höstrusket!
    Äntligen har kallelsen inför ett första möte inför IVF på Sahlgrenska kommit och den 4 november är det dags. Mycket tankar som flyger i huvudet. Letar nu efter forum-kamrater som gör/kommer göra sin IVF på Sahlgrenska nu under hösten/vintern och vill följas åt.
    MVH

• Svar på tråden IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15
  • kärolajnan

Nyss hemkommen från mitt sista äggplock. Det gick bra, 8 ägg blev uttagna.

Det känns på något sätt skönt att vi nu gjort allt vi kan och att alla dessa sjukhusbesök är över.

Hoppet är det sista som överger en så kanske att vi får chansen att komma tillbaks till sjukhuset på onsdag för insättning. Om inte så har vi adoption att se fram emot :)

• Gweny
    kärolajnan skrev 2015-05-18 17:20:12 följande:

Nyss hemkommen från mitt sista äggplock. Det gick bra, 8 ägg blev uttagna.

Det känns på något sätt skönt att vi nu gjort allt vi kan och att alla dessa sjukhusbesök är över.

Hoppet är det sista som överger en så kanske att vi får chansen att komma tillbaks till sjukhuset på onsdag för insättning. Om inte så har vi adoption att se fram emot :)

Håller tummarna för att det ska lyckas för er nu!!
  • Gweny

Igår ringde min BM, blodprovet såg bra ut och idag började jag med Progynon 3 ggr/dag. Sen vul nästa fredag och förhoppningsvis insättning v.23

• trina
    Gweny skrev 2015-05-20 11:09:36 följande:

Igår ringde min BM, blodprovet såg bra ut och idag började jag med Progynon 3 ggr/dag. Sen vul nästa fredag och förhoppningsvis insättning v.23

Samma för min del! VUL på fredag, så vi mötts säkert i väntrummet, haha.
  • Happyland
    kärolajnan skrev 2015-05-20 21:15:50 följande:

Tredje gången gillt! Äntligen befruktades äggen! Fick tom två embryo tillbaks (inga till frysen).

Är själaglad just nu! :)

Åh, va härligt! Grattis till god utdelning och stort lycka till nu!
  • Gweny
    trina skrev 2015-05-20 17:23:44 följande:

Samma för min del! VUL på fredag, så vi mötts säkert i väntrummet, haha.

Oj ha ha gör vi då
  • Gweny

Tredje gången gillt! Äntligen befruktades äggen! Fick tom två embryo tillbaks (inga till frysen).

Åh så bra! Förstår du är glad.
  • utandig

Hej, Jag håller alla tummar och tår korsade för att ni skall lyckas. Inväntar själv mitt sista försök som antagligen får ske efter sommaren , som vanligt har dem inga tider för oss som passar med min mens och allt sånt . uppdatera gärna om ett par veckor. spännande Skrattande
  • trina

Jag gissar på insättning 3 juni! Helt galet att det bara är en vecka kvar till vul. Tycker tiden går vansinnigt fort.

Men å andra sidan kommer den nog vansinnigt långsamt senare...

Svar på tråden IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15