kärolajnan skrev 2015-03-31 20:02:18 följande:
Problemet är ju att jag aldrig fått något befruktat ägg tillbaks men OM det mot all förmodan skulle bli flera befruktade kan vi få två tillbaks. ????
Hej . Vad jag kan läsa mig mig till verkar vi har lite samma bakgrund du och jag. Ivf 1 svårstimulerad och fick endast ut ett omoget ägg. Ivf 2 fick ut 3 varav ett fick jag tillbaka men testade minus. Hade två blivit befruktade hade jag fått båda tillbaka enligt min läkare på su, så blir två befrukade vid ditt nästa ivf är det möjligt att du får båda tillbaka.
Min resa blev istället att inte göra något mer ivf utan sattes upp i kö för äggdonation. Jag blev gravid på första försöket och är idag mamma till en underbar dotter på 4 månader. Jag är hennes biologiska mamma men inte genetisk. Det finns många vägar att gå även om det inte alltid blir som man tänkt sig från början. Det tog många år med många olika turer och många gånger trodde inte jag att jag någonsin skulle bli mamma. Med mitt inlägg vill jag ge alla kämpade hopp om att fortsätt kämpa mot sina drömmer. Många kramar!