• Malinka87

IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15

Hej på er alla där ute i höstrusket!
    Äntligen har kallelsen inför ett första möte inför IVF på Sahlgrenska kommit och den 4 november är det dags. Mycket tankar som flyger i huvudet. Letar nu efter forum-kamrater som gör/kommer göra sin IVF på Sahlgrenska nu under hösten/vintern och vill följas åt.
    MVH

• Svar på tråden IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15
  • bellis84
    Gweny skrev 2015-03-13 11:57:46 följande:

Dem såg 14 äggblåsor som var mellan 12-15 mm. vilken storlek brukar dem vara vid ÄP?

så blir ett nytt VUL på måndag och nu fortsätta med sprutorna och samma dos. (150)

Har tur att jag är ledig från jobbet idag och måndag på schemat Iallafall. Så blir mer väntan nu, men skönt dem växer iallafall. smile1.gif

Åh va bra!

Lycka till!
  • Gweny

Mina 14 äggblåsor har växt på sig och det kommer bli ÄP på Torsdag! Vad nervös jag är nu... hur äp ska gå och om det gör ont, sen om allt kommer gå bra så det kan bli återföring till helgen! håll tummarna är ni snälla.

Belis84>> tack!

• Happyland

Åh, spännande Gweny! Självklart håller jag tummarna! Du verkar ha ett bra gäng blåsor. Lovande!

• Ashurst Klara
    Gweny skrev 2015-03-16 10:52:23 följande:

Mina 14 äggblåsor har växt på sig och det kommer bli ÄP på Torsdag! Vad nervös jag är nu... hur äp ska gå och om det gör ont, sen om allt kommer gå bra så det kan bli återföring till helgen! håll tummarna är ni snälla.

Belis84>> tack!

Stort lycka till! Berätta gärna om hur du upplevde äp. Hur ont det gjorde, hur lång tid det tog, hur du kände dig efteråt osv.
  • Gweny
    blev hela 15 ägg och min sambo lämnade ett kanonprov, så nu ligger dem och växer till sig på SU.
    Vi ska dit för återföring nu lördag eftermiddag, hoppas det blir många starka, så vi även får att frysa ner.

Ingreppet gick allt över förväntan, gjorde allt ont imellanåt, som små snabba hugg,  men försökte slappna av och fick morfin, men inte så farligt som jag trodde. var jättego personal som tog hand om oss.

Hade mensvärk hela em/kvällen sen och väldigt trött, så la mig tidigt igår.

Ashurst klara>> Du kan läsa mer utförligt på min blogg, om du vill.

drakbarnet.blogspot.se/
  • Ashurst Klara
    Gweny skrev 2015-03-20 08:06:19 följande:
    Ashurst klara>> Du kan läsa mer utförligt på min blogg, om du vill.

drakbarnet.blogspot.se/
    Wow! Jätte bra beskrivning på bloggen. Du har just fått en ny följare

Stort lycka till imorgon!
  • Gweny
    Ashurst Klara skrev 2015-03-20 13:32:13 följande:

Wow! Jätte bra beskrivning på bloggen. Du har just fått en ny följare

Stort lycka till imorgon!

Så kul du kikade in. Tack för dina lyckönskningar!
  • Gweny
    Happyland skrev 2015-03-21 19:26:35 följande:

Men grattis, Gweny, till jättebra resultat!

Antar att du är ruvare nu då!?

Kram!

Tack! ja idag fick jag tillbaka ett fint embryo och 5 st till frysen. Var 14/15 som blev befruktade, så dem hade att välja på.
Svar på tråden IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15