• Malinka87

IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15

Hej på er alla där ute i höstrusket!
    Äntligen har kallelsen inför ett första möte inför IVF på Sahlgrenska kommit och den 4 november är det dags. Mycket tankar som flyger i huvudet. Letar nu efter forum-kamrater som gör/kommer göra sin IVF på Sahlgrenska nu under hösten/vintern och vill följas åt.
    MVH

• Svar på tråden IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15
  • Happyland
    Anya skrev 2015-04-03 16:35:27 följande:

Hej, får man vara med här? 

Är 33år, alla prover inskickade, varit på förstabesök, nu avvältra vi tid för spraystart osv. SÅ pirrigt och spännande och skrämmande på en och samma gång. 

Välkommen!
  • 89Madeleine

Vill tipsa alla er med facebook att gå med i gruppen "IVF Sverige"

Där kan man dela med sig av sin IVF resa, läsa andras resor eller bara skriva av sig. Den är sluten, så endast medlemmar kan läsa inläggen.

• Happyland

Skakar liv i den här tråden.

Några fler SU-brudar på gång just nu?

Jag är på sprutdag 8 och ska in och räkna äggblåsor imorgon.

• Ashurst Klara
    Happyland skrev 2015-04-29 10:57:30 följande:

Skakar liv i den här tråden.

Några fler SU-brudar på gång just nu?

Jag är på sprutdag 8 och ska in och räkna äggblåsor imorgon.

Jag var på mitt förstabesök igår. Eftersom jag inte kommer få någon tid för IVF innan semestern, så börjar jag med en vanligt hormonstimulering med sprutor (Menopur). Förhoppningsvis sprutstart den 19 maj =)

Vilken sorts sprutor kör du med? Hur många äggblåsor blev det?
  • bellis84

Halloj! Väntar på ägglossning för mitt första fet försök, verkar dock inte komma så blir väl tyvärr nästa månad.

När är det stängt i sommar? Har inte fått nån info om det.

Lycka till tjejer!

• Gweny

Jag ska börja med mitt  första stimulerade FET imorgon, blir provera först. Planerad insättning v.23, så blir en lång procedur igen.

• Happyland

Jag kör en kombo av Gonal-f och Menopur. Förra IVF:n resulterade i 5 ägg och 2 bra embryon. Tyvärr lyckades vi ju inte bli gravida, så nu höjdes dosen till maxdos. Hoppas på lite bättre utdelning den här gången. Imorgon får vi en hint på ultraljudet. Spännande.

• trina
    Gweny skrev 2015-04-29 16:55:29 följande:

Jag ska börja med mitt  första stimulerade FET imorgon, blir provera först. Planerad insättning v.23, så blir en lång procedur igen.

Jag ska börja med Provera imorgon, så vi ligger bara en dag ifrån varandra! :) Har också planerad insättning v23.
Svar på tråden IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15