• SsaraL

Pergotime start Oktober 2014

Då har sambon och jag precis varit på första mötet och gjort vul!
    Hon kunde konstatera att jag hade pco, och efter 1 1/2 år ångrar jag att vi inte sökte hjälp tidigare.. Fick iallafall pergotime som jag hämtade ut nyss och ska börja med detta när mensen kommit (om ca 4 dagar!).

Är det fler som vill följas åt? Detta är vårt första barn och vi är supernervösa och pirriga över om det ska fungera eller ej.

Är det någon här som testat pergotime innan? På vilket försök gick det för er? =D

• Svar på tråden Pergotime start Oktober 2014
  • Hoppassnart
    tjejmedpco skrev 2014-12-17 09:11:18 följande:

Hoppas­snart: Jag ser då ett streck!! Grattis! :) Men förstår din oro att det inte är sant, jag testade för någon vecka sen och fick också bara ett svagt streck! Gå och köp clearblues digitala test om du verkligen vill veta, jag testade med de samma dag på em och då stod det "gravid 1-2" :))

Men men men....är helt snurrig i bollen nu....tror du? Ger clearblues test ett mer definitivt svar? Då ska jag absolut köpa ett...och prova ikväll igen...ååh, hur ska jag kunna klara av dagen men detta i huvet....iiiih!!
  • Heobea
    Hoppassnart skrev 2014-12-17 09:02:20 följande:

Hjääälp!! Vad tror ni..?? Titta här, bim på fredag. Spök eller kanske kanske det är min tur??

Lantlivet, hur såg dina tidiga streck ut?? Testade igår, såg inget...men idag! Liiiite!!

Jag ser också ett streck! Grattis!!!!
    Hygienhäxan!
  • Hoppassnart
    Heobea skrev 2014-12-17 09:26:27 följande:
    Jag ser också ett streck! Grattis!!!!
    Det kan inte vara Ovitrelle eller Prego som spökar..??

Waaah!! ETT ÅR!! Helt sjukt lång väntan!! Och sen på ETT Prego försök? Helt otroligt...
  • Hearts76

När tog du Ovitrelle? Jag testade pos 10 dagar efter ovitrelle, allt innan tio dagar kan vara falskt. Testet är absolut pos, så såg mina ut. Du behöver inte vänta till ikväll med digitalt, kör direkt :)

• Hoppassnart
    Hearts76 skrev 2014-12-17 09:46:13 följande:

När tog du Ovitrelle? Jag testade pos 10 dagar efter ovitrelle, allt innan tio dagar kan vara falskt. Testet är absolut pos, så såg mina ut. Du behöver inte vänta till ikväll med digitalt, kör direkt :)

12 dagar sen....så det borde vara lugnt...alltså, jag är helt i extas...digtalt, here i come!! Skrattande
  • lantlivet
    Hoppassnart skrev 2014-12-17 09:02:20 följande:

Hjääälp!! Vad tror ni..?? Titta här, bim på fredag. Spök eller kanske kanske det är min tur??

Lantlivet, hur såg dina tidiga streck ut?? Testade igår, såg inget...men idag! Liiiite!!

Kan lägga in domikv. Är på jobbet. :) annars kan du lägga till mig på Facebook om du vill. Skicka mig ett mail här isf.
  • Hoppassnart
    lantlivet skrev 2014-12-17 09:58:19 följande:
    Kan lägga in domikv. Är på jobbet. :) annars kan du lägga till mig på Facebook om du vill. Skicka mig ett mail här isf.
    Har inte facebook.....men har scrollat tillbaks och kollat dina....dom var ju också svaga...som mitt :) ska köpa digitest och pröva, återkommer! :)
  • joss82
    Hoppassnart skrev 2014-12-17 10:03:19 följande:
    Har inte facebook.....men har scrollat tillbaks och kollat dina....dom var ju också svaga...som mitt :) ska köpa digitest och pröva, återkommer! :)
    Vågar nog säga grattis!!
  • lantlivet

Då håller jag tummarna för att de blir 1-2 :)

För jag ser absolut ett rosa på ditt!

• Hearts76
    Hoppassnart skrev 2014-12-17 09:51:38 följande:

12 dagar sen....så det borde vara lugnt...alltså, jag är helt i extas...digtalt, here i come!!

Jisses vad spännande! Jag hade några mardrömsdagar fram till 14 dagar efter Ovitrelle, först då vågade jag lita på det. Om du får pos på digitalt så är det nog lugnt, Ovitrellen är så "utspädd" dag 10 redan så den knappt är mätbar.
Svar på tråden Pergotime start Oktober 2014