• SsaraL

Pergotime start Oktober 2014

Då har sambon och jag precis varit på första mötet och gjort vul!
    Hon kunde konstatera att jag hade pco, och efter 1 1/2 år ångrar jag att vi inte sökte hjälp tidigare.. Fick iallafall pergotime som jag hämtade ut nyss och ska börja med detta när mensen kommit (om ca 4 dagar!).

Är det fler som vill följas åt? Detta är vårt första barn och vi är supernervösa och pirriga över om det ska fungera eller ej.

Är det någon här som testat pergotime innan? På vilket försök gick det för er? =D

• Svar på tråden Pergotime start Oktober 2014
  • lantlivet
    monn skrev 2014-12-22 10:29:45 följande:

Usch, jag känner mig helt förvirrad. Förra kuren fick jag äl på dag 18, idag är det dag 18, igår fick jag ett starkare streck på testet, imorse svagare. Känns jobbigt och väldigt hopplöst.

Testar du med stickor så kanske du missade stegringen igårkväll?
  • joss82

Ja, glad gubbe idag!! Åh, vad jag hoppas att den verkligen innebär ägglossning den här gången! Åker ifrån sambon över julafton men hoppas det räcker med sex ikväll och imorrn bitti.

• monn

Igår testade jag två gånger, skulle jag haft stegringen inatt då kanske? Jävla otur då. Min gyn sade att man hade positivt i ett dygn...

lantlivet skrev 2014-12-22 11:10:13 följande:

• monn

Ser inte detta teat nästan positivt ut? Övriga denna månaden har varit mycket tunnare.

lantlivet skrev 2014-12-22 11:10:13 följande:

• lantlivet
    monn skrev 2014-12-22 14:51:33 följande:

Igår testade jag två gånger, skulle jag haft stegringen inatt då kanske? Jävla otur då. Min gyn sade att man hade positivt i ett dygn...

Tycker du ska köpa cb lila ist. Då blir de mer svart på vitt.

Ser tyvärr ingen bild.
  • joss82
    monn skrev 2014-12-22 15:01:52 följande:

Här kommer bilden lantlivet!

php8tWz1l87006.jpg

Jag tror tyvärr att det där är ganska långt från positivt. Men för mig blir det ofta lite svagare dagen innan och sen starkt. Hoppas du får positivt i morgon!
  • lantlivet
    monn skrev 2014-12-22 15:01:52 följande:

Här kommer bilden lantlivet!

php8tWz1l87006.jpg

Det ska ju vara minst lila starkt som kontrollstrecket, därför ja tycker du ska köra på andra. De är så svårt att läsa av stickor tycker jag. Tyvärr negativt.
  • joss82
    monn skrev 2014-12-22 10:29:45 följande:

Usch, jag känner mig helt förvirrad. Förra kuren fick jag äl på dag 18, idag är det dag 18, igår fick jag ett starkare streck på testet, imorse svagare. Känns jobbigt och väldigt hopplöst.

Har du testat mer idag, monn? Håller tummarna för att det blir starkare snart!
  • lantlivet

Idag har ja ringt mvc om inskrivning, de ska ringa upp vid 9. Jag är så nervös!!!

Svar på tråden Pergotime start Oktober 2014