• SsaraL

Pergotime start Oktober 2014

Då har sambon och jag precis varit på första mötet och gjort vul!
    Hon kunde konstatera att jag hade pco, och efter 1 1/2 år ångrar jag att vi inte sökte hjälp tidigare.. Fick iallafall pergotime som jag hämtade ut nyss och ska börja med detta när mensen kommit (om ca 4 dagar!).

Är det fler som vill följas åt? Detta är vårt första barn och vi är supernervösa och pirriga över om det ska fungera eller ej.

Är det någon här som testat pergotime innan? På vilket försök gick det för er? =D

• Svar på tråden Pergotime start Oktober 2014
  • monn

Men grattis!! Vad härligt :) bättre julklapp finns ju inte!!

Hoppassnart skrev 2014-12-17 14:15:39 följande:

Tror inte det är sant!! God jul till mig!

• Hearts76

Åherrejösses! Grattis! Vilken jäkla julklapp! Ska du berätta i dag? Kom ihåg att den släcks inom 24 timmar tror jag det är, det står på bipacksedeln :)

• Hoppassnart
    Hearts76 skrev 2014-12-17 14:31:14 följande:

Åherrejösses! Grattis! Vilken jäkla julklapp! Ska du berätta i dag? Kom ihåg att den släcks inom 24 timmar tror jag det är, det står på bipacksedeln :)

Hi hi, nej det blir nog imorgon....vi kommer inte ses ikväll, jag är bortbjuden och mannen somnar tidigt...kaaanske jag väcker honom och berättar....MEN roligare om jag gör något kul av det och så har vi hela kvällen att prata om det imorgon :)) tips på roliga sätt att berätta?? Har ju köpt ett test till om man skulle använda det...men vill komma på ett roligare sätt :))
  • lantlivet

Grattis!! Så kul att vi bara är nån v i mellan :)

Jag köpte ett set m body osv å slog in till min :)

• joss82

Någon härinne som blivit gravid eller vet att ni haft äl med pergotime utan att ha haft några biverkningar? Jag är på cd 11 nu och har hittills inte känt av någonting alls. Inte när jag tog tabletterna (dubbelkur) och inte efteråt. Känns som att det betyder att de inte fungerat den här gången heller :(.

• lantlivet
    joss82 skrev 2014-12-17 21:55:41 följande:

Någon härinne som blivit gravid eller vet att ni haft äl med pergotime utan att ha haft några biverkningar? Jag är på cd 11 nu och har hittills inte känt av någonting alls. Inte när jag tog tabletterna (dubbelkur) och inte efteråt. Känns som att det betyder att de inte fungerat den här gången heller :(.

Tycker du ska ringa å fråga om de inte kan ta blodprov för å se om du får äl eller inte. Håller tummarna för att du får de trots inga biverkningar.
  • fluffan84
    Hoppassnart skrev 2014-12-17 14:15:39 följande:

Tror inte det är sant!! God jul till mig!

Grattis! Guu vad kul :) vi verkar vara många gravida nu :)
  • joss82
    lantlivet skrev 2014-12-17 22:02:01 följande:
    Tycker du ska ringa å fråga om de inte kan ta blodprov för å se om du får äl eller inte. Håller tummarna för att du får de trots inga biverkningar.
    Jodå, de kommer ta blodprov på mig men det är ju inte förrän dag 23. Så ville gärna höra om andras erfarenheter innan dess så jag vet om jag har anledning att vara så pessimistisk som jag känner mig. Men ska i alla fall träffa en ny gynekolog idag, hoppas det blir bra och att han kanske gör ett VUL.
Svar på tråden Pergotime start Oktober 2014