• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • zonda88

Hej! Jag vill också gärna vara med i fb gruppen, men fattar inte hur man skickar pm från telefonen? :)

• fashionista
    sthlmsmamma skrev 2015-01-08 10:44:26 följande:
    Vi är 30 medlemmar och de allra flesta har BF i juli :) Men det är dock ett par stycken som har BF i Augusti. Men Annars kan jag ju höra med tjejerna i min grupp bara om dom är intresserade av att gå med i din grupp också, dom med BF i juli alltså? Och så fortsätter vi hålla grupperna separata om dina medlemmar inte vill ha några tjejer med BF i augusti. Kommer nog flyta ihop rätt mycket ändå där på slutet dock, folk som går över tiden och folk som föder för tidigt :) Men jag skickar pm till dig till att börja med, så går jag gärna med i er grupp! Så kan vi ju prata mer om det där
    Vad är det för grupp ?:)
  • Josefin 534

Är i v 14 och är fortfarande konstant illamående och kräks ibland. Känns nästan som om det blir värre :( Nån annan som inte heller blir kvitt illamåendet?

• vattenmelodin
    Josefin 534 skrev 2015-01-11 16:33:16 följande:

Är i v 14 och är fortfarande konstant illamående och kräks ibland. Känns nästan som om det blir värre :( Nån annan som inte heller blir kvitt illamåendet?

Jag går in i v 16 om 2 dagar. Mår fruktansvärt illa på em och kvällar. Även när jag inte ätit på en timme. På mornarna mår jag dock väldigt bra... Så jobbigt det där!!
  • Vattenliljan

Sitter i sängen och gråter. Jag är helt förlamad av rädsla just nu. Blodfläckar i trosorna och blod på pappret när jag torkade mig. Vet inte vad jag gör om jag får ett missfall till. Jag klarar inte det. Och precis när jag passerat vecka 12 (12+1 idag). Det får inte vara ett missfall. :,(

• bullerbyn
    Vattenliljan skrev 2015-01-11 19:29:17 följande:

Sitter i sängen och gråter. Jag är helt förlamad av rädsla just nu. Blodfläckar i trosorna och blod på pappret när jag torkade mig. Vet inte vad jag gör om jag får ett missfall till. Jag klarar inte det. Och precis när jag passerat vecka 12 (12+1 idag). Det får inte vara ett missfall. :,(

Ånej vad jobbigt! :(

Har du ont? Ska du åka till en kk och kolla?

Förstår att du måste känna en sådan oro nu, det kan dock vara en helt ofarlig blödning.

Skickar massa kramar!
  • Vattenliljan

Inte ont än i alla fall. Och det är bara lite, mörkt blod så jag hoppas verkligen att det inte är något fel. Blödde flera gånger när jag var gravid med min son också. Men efter att ha fått ett missfall sen dess är det ju de känslorna som ligger närmast till. Kommer inte åka och kolla om det inte skulle bli värre. Har ändå KUB-ultraljud på tisdag.

• LoppanSara

Jag har bf 3 juli (i vecka 15+1) Hade varit kul om man kunde hitta någon i närheten som också väntar barn i sommar. Bor i Skåne på Österlen.

Är fortfarande sjukt trött och har svårt att arbeta fem dagar i sträck. Behöver nästan ta ut en semesterdag i veckan för att klara av att hålla fokus när jag arbetar. Har ni andra blivit piggare nu när ni har kommit över vecka 12?