• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Josefine02

Ska också på kub 10.30 idag, spännande men nervöst här med! Jag är i v.14 och kan känna lite fladder i magen då och då men vet inte om det är bebisen eller tarmarna ;)

• namnlös123

Aaw, tvillingsyrran födde idag en son till världen, själv får jag vänta ända tills juli på våran älskling :) .

Bebis lyckan är total ! . Hoppas alla andra mammor börjar må bättre efter den första delen av graviditeten :) .

• Anehhs

Jag var på kub igår! Fantastiskt att få se sitt lilla knyte igen:) allt såg bra ut och hade låg risk för avvikelse!

• Liten till

Vi gick katastrof siffror på kub. 1:14. Fick göra mkp direkt. Så nu en veckas väntan på svar, och sedan får vi se... Ingen rolig start på nya året.

• Rulle06
    Liten till skrev 2014-12-30 11:52:31 följande:

Vi gick katastrof siffror på kub. 1:14. Fick göra mkp direkt. Så nu en veckas väntan på svar, och sedan får vi se... Ingen rolig start på nya året.

?
  • Magnolia10
    Liten till skrev 2014-12-30 11:52:31 följande:

Var det på DS eller nåt av de andra? Har en kollega som fick 1:9 på DS men han visade sig vara fullt frisk efter de gjort fvp :)
  • Liten till
    Magnolia10 skrev 2014-12-30 12:33:31 följande:

Var det på DS eller nåt av de andra? Har en kollega som fick 1:9 på DS men han visade sig vara fullt frisk efter de gjort fvp :)

Det lät ju bra. Ja det var på ds, de andra tror jag låg på 1:10000 eller vad hon pratade om. Hörde bara 1:14 och sen brus.
  • lillefröe
    Liten till skrev 2014-12-30 12:54:05 följande:
    Det lät ju bra. Ja det var på ds, de andra tror jag låg på 1:10000 eller vad hon pratade om. Hörde bara 1:14 och sen brus.

Hör du till någon av riskgrupperna? Brukar ju vara FVP som ger mer tillförlitligt svar så jag tycker att du ska försöka ta det lugnt.. hur lätt det nu kan vara. 

stor kram! 

• Liten till
    lillefröe skrev 2014-12-30 13:19:37 följande:

Hör du till någon av riskgrupperna? Brukar ju vara FVP som ger mer tillförlitligt svar så jag tycker att du ska försöka ta det lugnt.. hur lätt det nu kan vara. 

stor kram! 

Vilka är riskgrupperna? Jag tror inte jag tillhör någon av dem?