• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • MrsFreud
    Liten till skrev 2014-12-30 09:52:31 följande:

Vi gick katastrof siffror på kub. 1:14. Fick göra mkp direkt. Så nu en veckas väntan på svar, och sedan får vi se... Ingen rolig start på nya året.

Håller tummarna för er och hoppas att veckan till ni får svar går fort!
  • Josefine02

Vad tråkigt liten till! En riskgrupp är att man är över 35!

Vårt kub gick bra och jag var sååå lättad efteråt! 1:20.000. Håller på och smälter det fortfarande! Så skööönt!!

• Camilla21

Hej tjejer :)

Grattis till era plus. Är själv i vecka 15 på fredag och gravid med andra barnet. BF 2 juli. Födde vår son den 30 maj 2013. Spännande detta. Bjud gärna in mig i fb gruppen :)

• Jennie89

Hur mår du Liten till?

Vi räknar ner till vul på torsdag (kvadrupeltest) och vi är idag  på sista dagen på v 12. Ska berätta för min chef idag tänkte jag, har mått väldigt dåligt och har de senaste veckorna fått ett par anfall av vad jag börjar tro är gallsten. Hoppas det inte kommer igen!

Aug-13 - T
  • kokos

Får jag vara med på ett hörn?? Glad

Jag väntar mitt 4e barn med BF 15 juli. Har tre pojkar innan födda 09,10 och 14.
    Bor i Stockholm men är inflyttad från småland.
    Är 33 år och har valt att avstå KUB.

• hallonlakrits1
    Liten till skrev 2014-12-30 13:35:17 följande:
    Vilka är riskgrupperna? Jag tror inte jag tillhör någon av dem?
    Tråkigt med det resultatet och förstår oron, hoppas det går bra iallafall!

Riskgrupper är ålder, och att döma av vad barnmorskan frågade mig i samband inför kub-testet: rökning, diabetes, om man har fått hjälp att bli gravid eller om det skedde spontant. Mer vet jag inte. Sen kan det ju säkert vara slumpen i vissa fall som avgör också.
  • Liten till

Glömde skriva här igår

Allt var bra! De ringde upp i går em och sa att allt var bra! Så nu är vi överlyckliga

• Rulle06
    Liten till skrev 2015-01-03 12:11:40 följande:

Glömde skriva här igår

Allt var bra! De ringde upp i går em och sa att allt var bra! Så nu är vi överlyckliga

Åh, så härligt att läsa! Grattis! <3
  • Vattenliljan

Den här veckan (går in i vecka 12 imorgon) har jag börjat få en sjuhelsikes huvudvärk. Någon annan som känner igen det? Minns inte att jag hade det under förra graviditeten. Alvedon hjälper inte minsta lilla och några gånger har det hållt i sig i princip hela dagen/kvällen tills jag somnat för natten. Minst sagt förlamande, särskilt när man har en 1,5-åring som ska väsnas HELA tiden! :P

• MrsFreud
    Vattenliljan skrev 2015-01-03 18:06:11 följande:

Den här veckan (går in i vecka 12 imorgon) har jag börjat få en sjuhelsikes huvudvärk. Någon annan som känner igen det? Minns inte att jag hade det under förra graviditeten. Alvedon hjälper inte minsta lilla och några gånger har det hållt i sig i princip hela dagen/kvällen tills jag somnat för natten. Minst sagt förlamande, särskilt när man har en 1,5-åring som ska väsnas HELA tiden! :P

Mitt har som tur är gått över, men hade samma problem under i stort sett hela december. Huvudvärk(migrän liknande) från det att jag vaknade tills jag somnade och ingenting hjälpte. Hoppas ditt går över snart!