• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • hallonlakrits1
    Liten till skrev 2015-01-03 12:11:40 följande:

Glömde skriva här igår

Allt var bra! De ringde upp i går em och sa att allt var bra! Så nu är vi överlyckliga

Vad härligt!! Glad
  • Ellonbellon
    Vattenliljan skrev 2015-01-03 20:06:11 följande:

Den här veckan (går in i vecka 12 imorgon) har jag börjat få en sjuhelsikes huvudvärk. Någon annan som känner igen det? Minns inte att jag hade det under förra graviditeten. Alvedon hjälper inte minsta lilla och några gånger har det hållt i sig i princip hela dagen/kvällen tills jag somnat för natten. Minst sagt förlamande, särskilt när man har en 1,5-åring som ska väsnas HELA tiden! :P

Detta har jag också! Började omkring vecka 10 och kommer och går. Det håller i sig hela dagen, går att sova men håller sedan i sig ungefär tre dagar varje gång. Helt jävligt och inget hjälper!!! Idag är en sån dag kan inte göra nåt utan att det dundrar i huvudet. Har du också flera dagar åt gången?
  • KaisaKavat
    Jedsitha skrev 2014-12-28 12:36:47 följande:

Gruppen är hemlig så det går inte att söka oss men skicka ett PM till mig med din mejladress så kan jag skicka en inbjudan eller uppgifter om hur jag hittar dig på facebook så kan jag lägga till dig/er som är intresserade som vän och lägga till dig i gruppen :)

Jag orkar inte heller vara så aktiv här, gillar inte forumet, men jag tittar in då och då för att kolla om jag fått några meddelanden.

Har skickat PM ????
  • sthlmsmamma

Hej tjejer! Vill bara påminna igen om Facebookgruppen som många av oss har samlats i, den är helt dold för allmänheten och är till för oss med bf i juli/augusti :) skicka ett pm till mig här om ni vill vara med!

• sthlmsmamma

Ser nu att det finns en till Facebookgrupp! Hur många är ni i den? Vem är admin? Ska vi slå ihop grupperna? :) ju fler desto roligare tycker jag!

• jag och mina små

Jag var på kubtest i fredags och fick värdet 1:2224. Bebisen sparkade och sög på tummen. Vände sig emot oss så vi såg ansiktet emot oss.