• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Vilja81

Hej!

Har BF 7juli och vill gärna följas åt.

Har hittills haft en tuff graviditet med konstant illamående och trötthet. Har även svårt att släppa oron för MF, då vi drabbades av det under den senaste graviditeten.

Denna graviditet ser enligt BM "fin ut", och vi fick se vårt pyre senast i vecka 13 (12+5) vid KUB. Längtar till nästa UL som är om knappt 4v!

• hallonlakrits1
    Vattenliljan skrev 2015-01-13 19:45:11 följande:

Det var tyvärr som jag misstänkte. Inga hjärtslag idag när vi var på KUB-ultraljud. Det visade sig att embryot dött i vecka nio, alltså strax före jul. Så jag faller också bort från den här tråden. Men jag hoppas att allt går bra för er andra! <3

Jag beklagar Rynkar på näsan Och önskar dig lycka till och ta hand om dig. {#emotions_dlg.flower}
  • Jennie89
    Vattenliljan skrev 2015-01-13 19:45:11 följande:

Det var tyvärr som jag misstänkte. Inga hjärtslag idag när vi var på KUB-ultraljud. Det visade sig att embryot dött i vecka nio, alltså strax före jul. Så jag faller också bort från den här tråden. Men jag hoppas att allt går bra för er andra! <3

Usch vad hemskt, jag beklagar verkligen. Vi råkade ut för det samma innan vi fick vår dotter. Fick en liten fläck gammalt blod i trosorna tre dar i sträck, åkte in (15+1) och fostret var i storlek 8+4. Jag fick skrapas, mådde uruselt (psykiskt) och fick ett nytt plus fyra månader senare. 
    Ta hand om varandra!
    Aug-13 - T
  • erva

Hoppar in här med!. Är i v 14 med bf 20:e juli. Var på kub i veckan och såg den lille sprattla runt. Glad

• UlleMolly

Hello.. BF 17 juli :) andra barnet, har en dotter som blir 3år  27 jan . Är också orolig trots att Kub UL visade att allt var bra , hade mf med förra graviditeten så sent som den 1 sep , men lyckade bli gravid första försöket efter det .. 

• MrsFreud

Välkommen ni nya! Kul att vi blir fler :)

Har samme BF som dig UlleMolly, men väntar enäggstvillingar så det kommer bli snitt tidigare än så. Men hur som helst - kul att någon i gruppen har samma BF :)

• MrsFreud

Välkommen ni nya! Kul att vi blir fler :)

Har samme BF som dig UlleMolly, men väntar enäggstvillingar så det kommer bli snitt tidigare än så. Men hur som helst - kul att någon i gruppen har samma BF :)

• baby on board

Hej, Vi var på UL igår. Eftersom vi inte visste helt vilken vecka vi var i så trodde iallafall jag att jag borde vara i v.16 enligt mina beräkningar, men min BM ville lägga mig till v.18 pga. av cykeln. Det som chockade oss igår var att vi "bara" är i v.14. Som tur är såg allt fint ut och vi får komma och se vår bebis i slutet på februari igen. Känns iof väldigt bra då vi inte fick KUB-test i v.12 pga av personalbrist. Väldigt oväntat besked men skönt att få se en liten sprattelplutt där inne. Som jag för övrigt känt fladder från i två veckors tid. (därav också min tro på att jag är längre gången än väntat)