• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Rulle06
    Jedsitha skrev 2014-12-28 12:36:47 följande:

Gruppen är hemlig så det går inte att söka oss men skicka ett PM till mig med din mejladress så kan jag skicka en inbjudan eller uppgifter om hur jag hittar dig på facebook så kan jag lägga till dig/er som är intresserade som vän och lägga till dig i gruppen :)

Jag orkar inte heller vara så aktiv här, gillar inte forumet, men jag tittar in då och då för att kolla om jag fått några meddelanden.

Du har ett pm av mig. :)
  • Liten till

Friidaliinea01, så sött!

Idag är en sån dag när man undrar, hur fan har jag tänkt klara av två barn?

Sonen somnade halv 12 igår, han körde först me allt han kunde, törstig, hungrig, rädd för spöken i garderoben, bajsnödig osv... Efter det så fick han växtvärk i benen så han grinade till och från mellan 22-23.30, inget hjälpte. Sen har han vaknat minst 3ggr och gråtit över benen. Hemskt! Vägrar alvedon så jag orkade inte bråka om det med.

Som tur är så sover han ikapp självmant, tyvärr idag ända fram tills nu! Så det blir väl en sen kväll till. Suck. Hir hade vi orkat om vi haft en liten också?!!

• Alvolina
    jag och mina små skrev 2014-12-28 19:01:42 följande:

Ni som känner rörelser alt sparkar, känner ni ibland på varsin sida samtidigt?

Är i v.15 men tror bara jag känt lite fladder någon enstaka gång. Inga direkta rörelser. Hoppas att det kommer snart :)
  • lillefröe

Jag är i v.12 och två saker har som dykt upp. 

Det ena är att jag tycker mig känna pulsen slå i magen hela tiden? Någon som känner igen? 

Sen är jag ganska säker på att jag åkt på tidig foglossning. idag small det bara till och gör ont i ljumskar och ner mot låren. Inte som den vanliga växtvärken jag känt förut iallafall. 

Annars känns allt bra, SKÖNT att vi har outat det. Det gjorde vi i förrgår. Mycket positiva reaktioner så det känns såklart bra. Nu behöver man inte hymla längre! JAG ÄR GRAVID!  

• Liten till

Ni kan väl hålla tummarna för mig i morgon? Eller snarare idag, klockan är ju så mycket. Ska på KUB kl 09.10 och börjar bli rätt nervös.