• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • lolgroda
    Mecros skrev 2015-02-06 09:43:27 följande:

Har alla varit på rul? Jag har mitt den 20:de kl 08.30, och jag är så orolig så jag inte står ut längre. Tänker alla möjliga tankar så att jag ska va beredd på det mesta. Det spelar ju ingen roll egentligen för det är ju vad det är oavsett...

Jag har rul den 23e känns som en evighet :)
  • Jennie89

Åh vad roligt med rul, skönt att allt såg bra ut för er båda två =)

Vi har på onsdag, jag kan knappt tänka på annat... V 18 imorgon!

Aug-13 - T
  • Friidaliinnea01

Åhh, vad mysigt med rul alla som gjort! Jag har mitt på onsdag och är så spänd på att allt ska se bra ut :) man nojjar sig för mycket hela tiden!

KAN INTE ALLA LÄGGA UT BILDER PÅ ER MAGE? Om ni nu fått liten bula alternativt stor? Vilken vecka ni är i osv, här är min mage i vecka 18 :)

• Mecros
    Friidaliinnea01 skrev 2015-02-07 07:11:50 följande:

Åhh, vad mysigt med rul alla som gjort! Jag har mitt på onsdag och är så spänd på att allt ska se bra ut :) man nojjar sig för mycket hela tiden!

KAN INTE ALLA LÄGGA UT BILDER PÅ ER MAGE? Om ni nu fått liten bula alternativt stor? Vilken vecka ni är i osv, här är min mage i vecka 18 :)

Lycka till! Jag nojjar också som tusan!

Fin mage, min har inte blivit så rund ännu, tycker den får växa till Sig nu.

• Friidaliinnea01
    Mecros skrev 2015-02-07 10:23:56 följande:
    Lycka till! Jag nojjar också som tusan!

Fin mage, min har inte blivit så rund ännu, tycker den får växa till Sig nu.

phpO3I6NQ18444.jpg
    Tack :) förstår det, det gör vi nog allihopa!

Men det är början till en fin kula :)
  • Friidaliinnea01
    Liten till skrev 2015-02-07 11:32:42 följande:

Här är en magbild i snyggaste målarbyxorna smile1.gif men det får ni stå ut med. V18+2. phpeQm6Je51101.jpg

Mysigt :)
  • lolgroda
    Friidaliinnea01 skrev 2015-02-07 07:11:50 följande:

Jag tycker min är ganska liten :) Gick in i vecka 18 idag. Men det kan ju flyttas vi rul (om 16 dagar) såklart :) Jag känner mig inte så orolig, har känt små rörelser så den är vid liv iallafall :)