• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • thieese

Jag väntar en pojke med BF 3 juli och tycker det skulle vara kul att komma i kontakt med andra i liknande situation från Stockholm (gärna i närheten av Tyresö). Någon som vet om det finns en grupp för oss på FB kanske..? Glad

• MrsFreud
    Mecros skrev 2015-04-23 18:31:18 följande:

Hur mår alla? Skrivs väldigt lite i gruppen, eller är alla på fb?

För min del går det upp och ned. Varit inlagd på sjukhus senaste två veckorna ungefär då jag fått havandeskapsförgiftning även denna graviditet. Ser i alla fall ljuset i tunneln vad gäller den här graviditeten eftersom de plockas ut med kejsarsnitt senast v.32-34 någonstans. 

Hur mår du själv? 
  • Mecros
    MrsFreud skrev 2015-04-23 21:16:06 följande:
    För min del går det upp och ned. Varit inlagd på sjukhus senaste två veckorna ungefär då jag fått havandeskapsförgiftning även denna graviditet. Ser i alla fall ljuset i tunneln vad gäller den här graviditeten eftersom de plockas ut med kejsarsnitt senast v.32-34 någonstans. 

Hur mår du själv? 
    Gud vad läskigt! Skönt att du har varit inlagd iaf. Okej, ja då är det inte länge kvar, vilken vecka är du i nu? Lycka till med allt! Styrkekramar
  • MrsFreud
    Mecros skrev 2015-04-24 07:00:03 följande:
    Gud vad läskigt! Skönt att du har varit inlagd iaf. Okej, ja då är det inte länge kvar, vilken vecka är du i nu? Lycka till med allt! Styrkekramar
    27+6 idag :)
  • MrsFreud

Kul att vi blir fler och fler i tråden! Finns även en Fb grupp för de som vill vara med där.
    Precis som väntat blev det inga juli bebisar för oss trots BF 17 juli. :) Pga ovanlig tvillinggraviditet (delade fostersäck och moderkaka) samt komplikationer så föddes våra tvillingpojkar med akut snitt 6 april. Båda två mår väldigt bra än sålänge! 

• MrsFreud
    MrsFreud skrev 2015-05-15 21:48:35 följande:

Kul att vi blir fler och fler i tråden! Finns även en Fb grupp för de som vill vara med där.
    Precis som väntat blev det inga juli bebisar för oss trots BF 17 juli. :) Pga ovanlig tvillinggraviditet (delade fostersäck och moderkaka) samt komplikationer så föddes våra tvillingpojkar med akut snitt 6 april. Båda två mår väldigt bra än sålänge! 

6 maj menar jag förstås! Skäms
  • Liten till
    MrsFreud skrev 2015-05-15 21:48:35 följande:

Åh grattis!! Härligt att de mår bra, hur mår du själv då? Hoppas allt går bra med de två.