• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Ulrika1982

Glömde säga att jag äntligen tid mig tid att gå till sjukgymnasten och hon hittade direkt en låsning längre ner i ryggen som gjorde att jag liksom belastat ryggen snett... Även det gjorde skillnad :)

Ulrika1982 skrev 2015-02-01 22:54:08 följande:

Min rygg mördar mig - har dock ett knep som fungerar för mig: sover på sidan medvamningskudde mellan knäna och sedan in under midjan (så jag liksom "avlastar" ryggraden). Sååååååå stor skillnad för min rygg!

• Maddss
    Ulrika1982 skrev 2015-02-01 22:56:14 följande:

Glömde säga att jag äntligen tid mig tid att gå till sjukgymnasten och hon hittade direkt en låsning längre ner i ryggen som gjorde att jag liksom belastat ryggen snett... Även det gjorde skillnad :)

Vad skönt! Min sjukgymnast ska ringa mig idag. Hoppas att den kan hjälpa mig med!
  • sayme

Tack för tips :) jag ringde min bm och jag har troligtvis ischias.. läkaren 12/2 och ska även ringa sjukgymnast. Nu har jag också börjat fått ont typ mellan skulderbladen. Men jag lever på hoppet att det snart blir bättre och att jag kanske blir deltidssjukskriven :)

• Josefine02

Var på RUL igår äntligen! :) allt såg bra ut, så lättad! Fick veta att vi väntar en liten tös till :)

• Liten till
    Josefine02 skrev 2015-02-06 08:42:41 följande:

Var på RUL igår äntligen! :) allt såg bra ut, så lättad! Fick veta att vi väntar en liten tös till :)

Åh vad roligt! Skönt att ha det gjort
  • Mecros

Har alla varit på rul? Jag har mitt den 20:de kl 08.30, och jag är så orolig så jag inte står ut längre. Tänker alla möjliga tankar så att jag ska va beredd på det mesta. Det spelar ju ingen roll egentligen för det är ju vad det är oavsett...

• MrsFreud
    Josefine02 skrev 2015-02-06 08:42:41 följande:

Grattis! Vad kul! :)
    Mecros skrev 2015-02-06 09:43:27 följande:

Har alla varit på rul? Jag har mitt den 20:de kl 08.30, och jag är så orolig så jag inte står ut längre. Tänker alla möjliga tankar så att jag ska va beredd på det mesta. Det spelar ju ingen roll egentligen för det är ju vad det är oavsett...

Jag har mitt RUL nästa vecka :) 
  • bullerbyn

Idag var vi på RUL, allt såg jättefint ut! Fick veta att vi väntar en flicka denna gång :)

• Liten till
    bullerbyn skrev 2015-02-06 15:30:10 följande:

Idag var vi på RUL, allt såg jättefint ut! Fick veta att vi väntar en flicka denna gång :)

Vad roligt! Grattis.

Vi har RUL på måndag. Spännande och nervöst!