• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • UlleMolly
    Hejhejhej skrev 2015-03-02 21:31:55 följande:

Hej alla juli-mammor.
    Jag fick förra veckan sedan reda på att jag var gravid och att jag är i 20e veckan. ( är nu 19+5) Jag var i chock, men jag och min sambo har nu börjat smälta det och vi längtar jättemycket!!
    När jag plussade gick till en abortrådgivning, bara för att se på alternativen och i vilken vecka jag var i, i onsdags. Det var då jag fick reda på att jag var så sent gången.  Trodde jag var i v.6 då jag inte fått någon mage knappt.

Men nu kommer problemet, imorgon ska jag skriva in mig på mvc och på fredag ska jag till RUL. Men jag är så fortfarande orolig att jag har skadat det lilla barnet och att de ska hitta något fel.. Kan inte sova på nätterna och vet inte om jag klarar mig till fredag. är helt utmattad.

Vad tror ni han såg under ultraljudet på abortrådgivningen? Jag var i chock så blev direkt hämtad till kurator. Men borde han inte sagt om det var något allvarligt fel med barnet? 
    Jag behöver nog bara skriva av mig lite, är så rädd.

Men jag är också väldigt lycklig 

såg nu på datumen att ul redan e gjort  hur gick det?
  • Hejhejhej
    UlleMolly skrev 2015-03-10 12:51:43 följande:

såg nu på datumen att ul redan e gjort  hur gick det?

Åh allt såg så bra ut och vi fick reda på att det var en liten pojk. Han låg väldigt långt ner så ansiktet var svårt att se, men vi fick stanna för att komma tillbaka och så såg bm att även allt i ansikte och huvudet såg fint ut. Sån lättnad!!
  • yeeezzzi

Hej alla!

Väntar en pojk 10 juli. RUL gjordes 11 februari och allt såg bra ut. Hade själv räknat ut BF 12 juli men blev flyttad till 10 Juli ! Kul :)

• Bulanoch Smulan78

Hejsan

Jag har skapat en facebookgrupp för oss i Malmö eller i närheten t ex Lund, som väntar barn i sommar el höst. Om någon vill gå med heter den 'Malmömammor från familjeliv'

• Omermammashjerta

Hej har tidigare skrivit här, jag är gravid för 2:a gången, väntar 2 enäggspojkar i samma moderkaka & osäkra på hinnessäckarna BF 23augusti dock hehe

• PillanJ
    Bulanoch Smulan78 skrev 2015-03-30 09:21:55 följande:

Hejsan

Jag har skapat en facebookgrupp för oss i Malmö eller i närheten t ex Lund, som väntar barn i sommar el höst. Om någon vill gå med heter den 'Malmömammor från familjeliv'

Hej! Jag hängde här i början av min graviditet sen kom jag av mig lite. Får man vara med i Facebookgruppen ändå? Jag bor i Ystad.
  • Mecros

Hur mår alla? Skrivs väldigt lite i gruppen, eller är alla på fb?

• UlleMolly
    Bulanoch Smulan78 skrev 2015-03-30 09:21:55 följande:

Hejsan

Jag hittar inte den :(
  • UlleMolly
    UlleMolly skrev 2015-04-23 20:51:10 följande:
    Jag hittar inte den :(
    Jag heter Ulrika Björkman på fb om någon kan lägga till mig :)