• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Josefine02

Okej! Men vad är ÄS?

När ska du på RUL? Jag tror inte det är någon fara i alla fall! De finns de som dricker och rökar genom hela graviditeten då deras barn kommit ut friska i alla fall! Oroa dig inte föräns du behöver oroa dig :)

• lolgroda
    Barnlängtan88 skrev 2015-03-03 19:23:41 följande:

Jag hoppas också in här. Är gravid med nr två med BF 21/7. Var på RUL förra måndagen och allt såg bra ut????

Vi var också på RUL förra Måndagen och fick också 21 juli som datum haha :) En frisk liten flicka :)
  • MiaIa90

Har bf 22juli och bm tycke de såg ut som en liten pojke som gömmer sig i min mage:).

• Jenny0819

Hej inte vart här på länge men hur har det gått för alla? Här väntas en flicka 30 juni längtar såååå mycket

• Michi79

Hej, här väntas en liten pojke enligt ul/barnmorskan den 20 juli. (Andra barnet) haft mycket mer illamående och halsbränna och liknande än med nr1 som visserligen är en tjej, mådde hur bra som helst med henne. Men har ändå inte misstänkt en pojke själv iom att alla graviditeter är olika. Kul att följa er andra här med :)

• UlleMolly

Var på RUL den 20 feb.. allt såg bra ut och vi väntar en liten flicka till :), vår andra tjej blev 3 år den 27 jan. BF är fortfarande 17 juli och nu går tiden alldeles för långsamt :) .. vad skulle ni säga om att starta upp en grupp på FB istället ? är inne så sällan här, och vill inte missa något :) 

• UlleMolly
    Hejhejhej skrev 2015-03-02 21:31:55 följande:

Hej alla juli-mammor.
    Jag fick förra veckan sedan reda på att jag var gravid och att jag är i 20e veckan. ( är nu 19+5) Jag var i chock, men jag och min sambo har nu börjat smälta det och vi längtar jättemycket!!
    När jag plussade gick till en abortrådgivning, bara för att se på alternativen och i vilken vecka jag var i, i onsdags. Det var då jag fick reda på att jag var så sent gången.  Trodde jag var i v.6 då jag inte fått någon mage knappt.

Men nu kommer problemet, imorgon ska jag skriva in mig på mvc och på fredag ska jag till RUL. Men jag är så fortfarande orolig att jag har skadat det lilla barnet och att de ska hitta något fel.. Kan inte sova på nätterna och vet inte om jag klarar mig till fredag. är helt utmattad.

Vad tror ni han såg under ultraljudet på abortrådgivningen? Jag var i chock så blev direkt hämtad till kurator. Men borde han inte sagt om det var något allvarligt fel med barnet? 
    Jag behöver nog bara skriva av mig lite, är så rädd.

Men jag är också väldigt lycklig 

Man blir alltid kallad till rutin ul och med tanke på att du e i v 20 e det absolut hög tid för det nu så jag tror inte du behöver vara orolig ... o ja hade det varit något allvarligt fel skulle dom sagt det. andas och ta det lugnt :)