• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Annalouise
    Alvolina skrev 2014-11-03 16:46:47 följande:

Va? Låter märkligt. Nämnde hon någon orsak?

Ellonbellon skrev 2014-11-03 17:02:22 följande:

Vill också veta varför... har ju sett massor som har det som grav. symptom att det drar i ljumskarna...

Hon mena på att ljumskarna va ingen fara med, MEN men det börjar dra ner på insida lår och ben så kan det vara så att ägget fäst på fel plats, tror jag hon sa. Då är det alltså nånting som inte stämmer.

Snacka om att man blir nojig när de drar i ljumskarna och man tycker känna sig att det strålar neråt!!
  • kvinna16780
    amandamoller skrev 2014-11-03 12:29:48 följande:

Tack!! :) Ja, en pojke på 10 månader själv?

Va kul att de blir nära i ålder. Aa en pojke på 4 år :)
  • Beth1
    bino2010 skrev 2014-11-03 18:51:04 följande:
    Min mage är också svullen. Förvisso har jag alltid fått svullen mage lätt men nu ser det ut so. Jag har en liten kulmage varje kväll :p

skönt med gravidjeans, måste nog också haka på det snart :p

Mår lite illa då och då. Lite ont i brösten om jag trycker på dom men annars är det mest molvärken som jag har problem med..

För dig då? Vilka v är du i?
    Döskönt med lite plats för magen

Har inte heller några andra symptom förutom lite ömma bröstvårtor om jag klämmer på dem. Antar att det dyker upp fler så småningom... Nu är jag i v 5+3 bf 2/7
  • Ellonbellon
    Annalouise skrev 2014-11-03 18:59:43 följande:
    Ellonbellon skrev 2014-11-03 17:02:22 följande:

Vill också veta varför... har ju sett massor som har det som grav. symptom att det drar i ljumskarna...

Hon mena på att ljumskarna va ingen fara med, MEN men det börjar dra ner på insida lår och ben så kan det vara så att ägget fäst på fel plats, tror jag hon sa. Då är det alltså nånting som inte stämmer.

Snacka om att man blir nojig när de drar i ljumskarna och man tycker känna sig att det strålar neråt!!
    Hmm... okej. jag blir ju nervös för ibland tycker jag det drar i ljumskarna och ner mot benen, men inte så ofta... nu kommer jag ju tänka på det hela tiden Obestämd
    Fast är nog inte så mycket insida lår utan mer framsida :P
  • Tanya6

Hejsan!

Kan jag också vara med? Om allt går som det ska, har jag bf 1/7. Är alltså i v 5+4 idag :)

• sandralarsson

Hej tjejer jag hakar också på er i denna grupp. Jag plussade svagt i fredags och testade idag igen då det var tydliga plus på stickorna. Ja ska på inskrivning på torsdag och det är så spännande. Första barnet och man hoppas att det går bra hela vägen. Jag är bra nervös nu i början då det är så tidigt. Va tror ni med positiva tankar så klarar vi allt av den första "risktiden" ?

• Lisen89

Ni som är i v 6, jag är v 5+3. Har ni mycket molvärk fortfarande? Jag tyckte de var mycket mer förra veckan, men ikväll kom det tillbaka.. Rätt mycket också. Kände att jag gärna ville lägga mig ner, men inte så att jag inte står ut. Nån annan som har så?

• Jedsitha

Åh vad roligt med så många nya! Välkomna och grattis! :)

För dom som vill har vi även en hemlig facebookgrupp, PM:a mig ditt namn så gör jag en vänförfrågan och lägger till dig.

• Jedsitha

{#emotions_dlg.flower}BF-lista {#emotions_dlg.flower}

26/6
    Pyret85
    Alvolina

1/7

Stella78, 3e barnet
    Annalouise
    Semlan79, 6:e barnet
    cilly
    längtan285

2/7 
    annaknr3, 3:e barnet
    jenny0819, 1:a barnet 
    beth1, 2:a barnet 
    lollolouise, 1:a barnet 
    lisen89, 1:a barnet 
    sandrafelicia, 2:a barnet 
    hippo83, 1:a barnet
    Lavendla 1:a barnet
    MagicQueen 3e barnet
    jomso, 2:a barnet
    ikala, 2:a barnet

3/7
    JohannaMem, 1:a barnet
    mystrollet, 1:a barnet

4/7
    Tigerhonan

5/7 
    Jedsitha, 1:a barnet
    milliee 2:a barnet
    bubbelibubbeli
    gezum, 2:a barnet
    kaaatie
    ÖverlyckligTjej

7/7
    Kiki10

8/7
    Ellonbellon, 1:a barnet
    chilibean

9/7
    NILE90, 1:a barnet
    amandamoller, 2:a barnet

13/7
    Marri93

15/7
    Axeladara
    kvinna16780

Inget datum
    Lourdes
    AmandaR
    Ulrika1982, 2:a barnet
    izabella08
    Karmakipsy, 2:a barnet
  • Jedsitha
    mystrollet skrev 2014-11-03 14:40:46 följande:

Kan någon skriva in mig på bf listan? :)

3/7 första barnet :)

Fixat :)
    Grattis och välkommen!
Svar på tråden BF JULI 2015