• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • izabella08

Jag är i dag i vecka 6 (5+3)

Enligt en familjelivs gravid app som jag har.

Denna bebis var inte planerad men den är redan älskad!

Förstagångs förälder blir jag även, så tänkte kolla om någon har koll när man kan ringa till MVC och skriva in sig?:)

• MagicQueen
    izabella08 skrev 2014-11-03 16:13:18 följande:

Jag är i dag i vecka 6 (5+3)

Enligt en familjelivs gravid app som jag har.

Denna bebis var inte planerad men den är redan älskad!

Förstagångs förälder blir jag även, så tänkte kolla om någon har koll när man kan ringa till MVC och skriva in sig?:)

Det kan du göra nu direkt. Jag är osså i 5+3 och ringde bm idag.

Å grattis
  • izabella08
    MagicQueen skrev 2014-11-03 16:25:23 följande:

Å grattis

Tack så jätte mycket!

Och tack för infon!

Dom jag hade tänkt att gå till har inte telefontider just nu så det får bli att ringa i morgon på morgonen :)
  • Beth1
    bino2010 skrev 2014-11-03 15:20:42 följande:

Hoppas jag också får haka på här.

Jag plussade i torsdags på bim -2.

Bf är 11/7..

Någon fler som har ont i magen?

Minns inte att jag hade sån molvärk sist jag väntade..

Märkte igår när jag stressade på jobbet att jag fick oerhört ont i magen..man är ju så rädd att något ska hända..

Grattis!!

Jag har också molvärk och har haft hela tiden. Magen är så svullen så jag dragit på mig gravidjeansen redan :-/ får ont så fort det sitter åt lite. Det är supernervöst!!

Hur mår du i övrigt?
  • Alvolina
    Annalouise skrev 2014-11-03 15:47:08 följande:

Var på hälsosamtal idag. Vi ska iväg igen v.10 då en barnmorska ska känna på livmodern & kolla var i graviditeten jag kan tänkas vara. Efter det ska vi boka in ett kub-test som var helt grratis och frivilligt.

Hon nämnde något om det stramar i ljumskarna och även ner i benen/innerlåren. Då skulle man absolut höra av sig! Det visste jag inte om.? Gud va man går och inbillar sig det nu smile1.gif

Va? Låter märkligt. Nämnde hon någon orsak?
  • Ellonbellon
    Annalouise skrev 2014-11-03 15:47:08 följande:

Var på hälsosamtal idag. Vi ska iväg igen v.10 då en barnmorska ska känna på livmodern & kolla var i graviditeten jag kan tänkas vara. Efter det ska vi boka in ett kub-test som var helt grratis och frivilligt.

Hon nämnde något om det stramar i ljumskarna och även ner i benen/innerlåren. Då skulle man absolut höra av sig! Det visste jag inte om.? Gud va man går och inbillar sig det nu

Vill också veta varför... har ju sett massor som har det som grav. symptom att det drar i ljumskarna...
  • izabella08
    MagicQueen skrev 2014-11-03 16:25:23 följande:

Å grattis

Grattis till dig med föresten!:)
  • bino2010
    Beth1 skrev 2014-11-03 16:45:18 följande:

Grattis!!

Jag har också molvärk och har haft hela tiden. Magen är så svullen så jag dragit på mig gravidjeansen redan :-/ får ont så fort det sitter åt lite. Det är supernervöst!!

Hur mår du i övrigt?

Min mage är också svullen. Förvisso har jag alltid fått svullen mage lätt men nu ser det ut so. Jag har en liten kulmage varje kväll :p

skönt med gravidjeans, måste nog också haka på det snart :p

Mår lite illa då och då. Lite ont i brösten om jag trycker på dom men annars är det mest molvärken som jag har problem med..

För dig då? Vilka v är du i?
Svar på tråden BF JULI 2015