• mity

Total jävla panik

Hej.

jag har under en vecka inte kunnat sova eller äta för att ekonomin är på väg åt helvete. Ordagrant. Och på alla möjliga jävla sätt. Jag funderar till och med att ta livet av mig. Men vill inte det. Vill ogärna ha moraliserande utan råd, stöd och tips.

• Svar på tråden Total jävla panik
  • mity

Fan vad jag ska kämpa och hoppas jag orkar men kommer en till motgång så orkar jag inte mer.

• mity

Fan vad jag ska kämpa och hoppas jag orkar men kommer en till motgång så orkar jag inte mer.

• mity

Tack för det. Kommer göra allt i min makt. 
    Bara undrar om det går att leva med så lite matpengar på 3 pers?

• Tacksamt
    mity skrev 2014-12-05 19:11:43 följande:

Tack för det. Kommer göra allt i min makt. 
    Bara undrar om det går att leva med så lite matpengar på 3 pers?

3,500kr på 3pers,ja det går,det måste ju gå.
    Pannkakor,raggmunk,potatis,baka bröd,vitkålssallad.
    Haha,nu inspirerade jag mig själv ;)
    Vitkålssallad med lingon och raggmunk :)

• mity

Ingen annan som vet om man klarar sig med så lite pengar för mat på 3 personer?

• Bolaget

Det är klart du klarar det. Vi var 4 vuxna och handlade för 1000 kr i veckan men då var allt inte mat utan även rengöringsmedel, hygienprodukter, hundmat, någon present ibland osv. 

• mity

Ok. Vad åt ni för typ av mat? Jag har orsakat denna sits och jag i princip strunta i att äta. Men vill att min familj ska ha det drägligt.

• Tacksamt
    mity skrev 2014-12-07 18:04:59 följande:

Ok. Vad åt ni för typ av mat? Jag har orsakat denna sits och jag i princip strunta i att äta. Men vill att min familj ska ha det drägligt.

Vad är drägligt i dina ögon TS?
    Har du orsakat detta,får det väl bli det som blir.
  • mity

Jag ber om ursäkt i förväg Tacksamt även om du har rätt i ditt inlägg.

Jag bara önskar att man skulle förstå att jag är på gränsen till nervsammanbrott redan och även om detta är ett fritt forum så ber jag om hjälp. Självklart är det fritt fram för moraliserande för att det är mitt fel men nu försöker jag fixa detta och behöver lite pepp ur det.

Jag söker inte ömkan och förståelse. Och jag har i två veckor minst dygnet runt funderat på olika sätt att ta livet av mig på grund av detta.

Svar på tråden Total jävla panik