• mity

Total jävla panik

Hej.

jag har under en vecka inte kunnat sova eller äta för att ekonomin är på väg åt helvete. Ordagrant. Och på alla möjliga jävla sätt. Jag funderar till och med att ta livet av mig. Men vill inte det. Vill ogärna ha moraliserande utan råd, stöd och tips.

• Svar på tråden Total jävla panik
  • mity

För att jag vill lösa denna situation och inte förvärra den. Stressen och ångesten att leva så vill jag inte mer. Har inte velat det på väldigt länge men visste inte hur jag skulle sätta stopp.

• Tacksamt

Köttsoppa

Valfritt kött skärs i bitar
    Morot
    Lök eller purjolök
    Paprika
    Lagerblad

Äts med nybakat bröd :)

• mity

Tack alla snälla. Handlade faktiskt idag mat för tre dagar och vissa produkter för längre förbrukning typ frukost till helgen, tvättmedel för under 300 så det verkar lovande.

• Tacksamt
    mity skrev 2014-12-09 21:01:38 följande:

Tack alla snälla. Handlade faktiskt idag mat för tre dagar och vissa produkter för längre förbrukning typ frukost till helgen, tvättmedel för under 300 så det verkar lovande.

Vad köpte du??

• Volontär

Härligt att höra att det går bra med de senaste inköpen Glad. Med tiden så kommer du också att lära dig fler små knep/trix som kan göra att du sparar ännu mera pengar, ett exempel är att istället för att köpa en särskild produkt så gör du den hemmagjord istället (gör själv egen tacosås mycket billigare samt att jag får mer valuta för pengarna, kolla på förpackningarna och se vad som behövs för att göra hemmagjorda produkter, smakar inte lika gott men men gott är det ändå :P).

• mity

Köpte bröd, pålägg, äppelmos, mannagryn, nyponsoppa, 1 kg blandfärs, 1 kg kycklingfilé, sallad, tomater, tvättmedel, bacon och några saker till jag inte kommer ihåg just nu. 250 gick det på.

• Tacksamt
    mity skrev 2014-12-09 22:55:49 följande:

Köpte bröd, pålägg, äppelmos, mannagryn, nyponsoppa, 1 kg blandfärs, 1 kg kycklingfilé, sallad, tomater, tvättmedel, bacon och några saker till jag inte kommer ihåg just nu. 250 gick det på.

Har du willys i närheten? De har ofta storpack blandfärs fär 39,90kr/kg.

• mity

Denna kostade 39.90 på hemköp. Har Willys nära jobbet. Det är samma märke, Garant, de två säljer som har bra priser.

• Tacksamt
    mity skrev 2014-12-09 23:14:34 följande:

Denna kostade 39.90 på hemköp. Har Willys nära jobbet. Det är samma märke, Garant, de två säljer som har bra priser.

Ok :)
Svar på tråden Total jävla panik