• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • charlotta1985
    doccah skrev 2015-01-19 19:52:56 följande:

Tack alla!!:) och ja det var vanligt ul:) fick reda på svaren efter typ 5 minuters uträkning ^^ nej jag vet inte vad det är för mått som står där faktiskt, bebben var 7 cm :)

Aha, då kändes det som stod i appen mer rätt :).
  • Minxy
    Enny86 skrev 2015-01-19 20:22:12 följande:

Oj så fel det kan bli när man skriver på telefonen.

Menade självklart bf den 22/8

Gissade nästan det ;)

Hur mår du? Har du mått illa eller gör du kanske det fortfarande?
  • Enny86

Jag mår bra, väldigt lite illamående men sjuk trött på eftermiddagarna.

Själv hur mår ni?

• Minxy
    Enny86 skrev 2015-01-19 20:43:47 följande:

Jag mår bra, väldigt lite illamående men sjuk trött på eftermiddagarna.

Själv hur mår ni?

Själv mår jag relativt bra nu! Hade några veckor då jag gick som i en dimma på grund av illamåendet. Nu mår jag bra, förutom att jag växlar mellan vara vansinnigt hungrig och äckelmätt :/
  • KramKolan
    MuffinCake skrev 2015-01-19 17:25:44 följande:

Hej tjejer! :)

Jag går in i v.14 i dag. Illamåendet har inte gått över riktigt 100%, men jag mår mycket bättre och känner mig lite piggare.

Jobbat min första dag i dag på 4 hela veckor!

Var lite nervöst att komma tillbaka, men det har gått bra och jag har bara hört positiva kommentarer kring min graviditet :)

Har inte jobbat så länge på min nuvarande arbetsplats så jag var lite orolig.

Kramkolan - undrar jag om inte du och magen dök upp i mitt fb-flöde för ett par dar sen?

Gemensamma bekanta var det visst ;)

Och grattis doccah till lyckat Kub!

Nej va kul!!

Jag la ut en bild på fb för nån dag sen, känner du igen mig..?

Lite nyfiken på vem du är...
  • Minxy
    MuffinCake skrev 2015-01-19 17:25:44 följande:

Hej tjejer! :)

Jag går in i v.14 i dag. Illamåendet har inte gått över riktigt 100%, men jag mår mycket bättre och känner mig lite piggare.

Jobbat min första dag i dag på 4 hela veckor!

Var lite nervöst att komma tillbaka, men det har gått bra och jag har bara hört positiva kommentarer kring min graviditet :)

Har inte jobbat så länge på min nuvarande arbetsplats så jag var lite orolig.

Kramkolan - undrar jag om inte du och magen dök upp i mitt fb-flöde för ett par dar sen?

Gemensamma bekanta var det visst ;)

Och grattis doccah till lyckat Kub!

Vad skönt att nyheten blev väl bemött på jobbet! Jag är själv sjukt nervös inför att berätta...

Blev anställd i seloternas 2014. Bara för några veckor sedan meddelade hon jag jobbar bredvid att hon ska gå i deltidspension, så alla förväntar sig såklart att jag ska ta över mer av hennes uppgifter :/
  • Minxy

Ähum.....jag undrar vad "seloternas" är för ord och varför min telefon tyckte att det passade in precis där?

Hur som helst skulle det stå september! :)

• MissJP

Inte nog med att man ska vara trött hela dagarna, så till den milda grad att man inte vet om allt som händer är verkligt eller inte, man ska även bara få ett par timmars sömn per natt. Rimligt.. orka.. Fy vad less jag blir. Förlåt för mitt gnäll.. men herregud, hur är det tänkt.

• Minxy
    MissJP skrev 2015-01-20 00:22:52 följande:

Inte nog med att man ska vara trött hela dagarna, så till den milda grad att man inte vet om allt som händer är verkligt eller inte, man ska även bara få ett par timmars sömn per natt. Rimligt.. orka.. Fy vad less jag blir. Förlåt för mitt gnäll.. men herregud, hur är det tänkt.

Jobbigt :/

Själv sover jag som en liten gris på nätterna. Blir lika förbannad varje morgon när klockan ringer 05:30 :(

Idag har jag gått 25% av graviditeten! V.10 (9+6) :)
  • charlotta1985

Jag sover också ganska bra, men lite svårt att somna för jag är så varm på kvällarna. Mest om fötterna. Min stackars sambo får stå ut med öppet fönster ;).

Jag är också väldigt nervös för att berätta för min chef. Vi har många stora projekt på gång, ett har jag blivit tillfrågad att leda. Det kommer rätt olägligt i förhållande till det. Jag har dock redan nu börjat fila på en plan som jag ska presentera för chefen i samband med avslöjandet så han blir lite lugnare. Dessutom har jag inte tänkt vara hemma ett helt år.

Svar på tråden Bf Augusti 2015