• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • MuffinCake

Hej tjejer! :)

Jag går in i v.14 i dag. Illamåendet har inte gått över riktigt 100%, men jag mår mycket bättre och känner mig lite piggare.

Jobbat min första dag i dag på 4 hela veckor!

Var lite nervöst att komma tillbaka, men det har gått bra och jag har bara hört positiva kommentarer kring min graviditet :)

Har inte jobbat så länge på min nuvarande arbetsplats så jag var lite orolig.

Kramkolan - undrar jag om inte du och magen dök upp i mitt fb-flöde för ett par dar sen?

Gemensamma bekanta var det visst ;)

Och grattis doccah till lyckat Kub!

• grabbmamman linda

Fick du reda på kub resultatet direkt? Jag ska in nästa vecka och göra det men trodde jag skulle få vänta några veckor innan jag fick svar. Skönt om jag oxå får svar direkt! Var det vaginalt ul eller vanligt?

Viggo 060703 Joel 080825 Mina små trollungar :)
  • charlotta1985
    doccah skrev 2015-01-19 16:32:29 följande:

Det gick super! Vilken känsla att se sin bebbe första gången! H*n sprallade som attan och fick 1:20.000 så allt var tipp topp

Åh vad härligt! Längtar till på måndag då det är vår tur!

Men var den hela 11.8 cm? Kollar man i vecka för vecka app står det runt 7-8 cm v 13. Men kanske är väldigt olika.
  • Sanandra
    grabbmamman linda skrev 2015-01-19 18:08:24 följande:

Fick du reda på kub resultatet direkt? Jag ska in nästa vecka och göra det men trodde jag skulle få vänta några veckor innan jag fick svar. Skönt om jag oxå får svar direkt! Var det vaginalt ul eller vanligt?

Viggo 060703 Joel 080825 Mina små trollungar :)
    Man lämnar blodprovet innan för att de ska hinna få resultatet av det innan kub-ul, sedan räknar de ut resultatet utifrån blodprovet och ul.

Kub-ul görs som ett vanligt ul på magen.:)
  • Enny86

Hej tänkte kliva in i denna tråd om jag för ????

Är gravid med mitt första barn och har bf den 22/6

• doccah

Tack alla!!:) och ja det var vanligt ul:) fick reda på svaren efter typ 5 minuters uträkning ^^ nej jag vet inte vad det är för mått som står där faktiskt, bebben var 7 cm :)

• Minxy
    Enny86 skrev 2015-01-19 19:28:42 följande:

Hej tänkte kliva in i denna tråd om jag för ????

Är gravid med mitt första barn och har bf den 22/6

Nu vet jag inte om du skrev fel angående ditt BF? :)

Menade du kanske 22/8?

I den här tråden hänger de som är beräknade att få sitt barn i augusti. Jag tror säkert du kan vara med här ändå, men var beredd på att du inte kommer vara i samma vecka/veckor som övriga i tråden :)
  • Enny86

Oj så fel det kan bli när man skriver på telefonen.

Menade självklart bf den 22/8

Svar på tråden Bf Augusti 2015