• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Kattflickan

Excalibur, vilken vecka är du inne i? Hoppas att bebisen kommer igång och rör sig igen. Min dotter var ofta lugn några dagar i magen för att sen bli vild igen.

• tessan91

Någon mer här som har problem med foglossning?var hos bm idag och ska träffa läkaren men inte förren mitten på maj. för Mig känns det helt förjävligt då jag jobbar som lokalvårdare och har så ont i ryggen att jag grinar på kvällarna. Min chef bryr sig inte,hon kastar på mig massor med jobb som om jag inte alls har ont.har pratat med henne om detta 1000gånger men hon tar det inte på allvar. Självklart strävar jag inte efter att bli sjukskriven men kroppen säger ifrån och sjukgymnasten sa att ja inte bör jobba mer innan bebben är ute.

Hur går jag tillväga för att dom ska ta mig på allvar ?:(

• Cvs
    tessan91 skrev 2015-04-15 22:10:37 följande:

Någon mer här som har problem med foglossning?var hos bm idag och ska träffa läkaren men inte förren mitten på maj. för Mig känns det helt förjävligt då jag jobbar som lokalvårdare och har så ont i ryggen att jag grinar på kvällarna. Min chef bryr sig inte,hon kastar på mig massor med jobb som om jag inte alls har ont.har pratat med henne om detta 1000gånger men hon tar det inte på allvar. Självklart strävar jag inte efter att bli sjukskriven men kroppen säger ifrån och sjukgymnasten sa att ja inte bör jobba mer innan bebben är ute.

Jag har också åkt på foglossning :/ inte roligt!