• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Angeliic
    Agentkia skrev 2015-04-18 21:10:38 följande:
    Jodå det finns en hemlig grupp på fb redan. Lotta Andersson från Åmotfors kan du söka på så lägger du till henne så fixar hon in dig i gruppen.
    Åh vad bra! Tack! :)
  • Angeliic
    Queenxiter skrev 2015-04-19 10:54:42 följande:

Sandra, såg det nyss men då var du redan medlem i gruppen. :) Hoppas det stämmer, annars får du lägga till mig igen :) /Lotta

Söker efter dig men jag hittar verkligen inte dig haha - står att det inte finns någon Lotta Andersson i Åmotfors när jag söker :)

Kanske om du lägger till mig? Angelica Östfalk som sagt. Finns bara jag med det namnet på Facebook. 
  • Cvs
    Queenxiter skrev 2015-04-19 10:54:42 följande:

Sandra, såg det nyss men då var du redan medlem i gruppen. :) Hoppas det stämmer, annars får du lägga till mig igen :) /Lotta

Jag har också lagt till dig, Lotta:)

/Charoline
  • Minxy

Ååååh, min rygg är knäckt! Har ägnat helgen åt att måla + springa och hålla i cykeln för 5-åringen som lär sig cykla. Nu känns det verkligen i ländryggen/svanken och höger ben där det riktigt strålar ut smärta.

Ja ja, det ger sig väl, kanske ska värma en vetekudde till natten.

• Agohiw
    Minxy skrev 2015-04-19 22:29:57 följande:

Ååååh, min rygg är knäckt! Har ägnat helgen åt att måla + springa och hålla i cykeln för 5-åringen som lär sig cykla. Nu känns det verkligen i ländryggen/svanken och höger ben där det riktigt strålar ut smärta.

Ja ja, det ger sig väl, kanske ska värma en vetekudde till natten.

Stackare.... Jag har varit ute och grejat i trädgården hela dagen... Ont som in i hade jag igårkväll och tyvärr känns det inte mycket bättre nu... Och jag som ska jobba ikvällSkrikandes
    Hur känns det idag för dig Minxy?
  • Mamma till 5 underbara barn
    Lakrits74 skrev 2015-04-20 13:47:39 följande:

Hej! Jag är gärna med BF 29 augusti

V 22
    Vi har BF Samma dag
Svar på tråden Bf Augusti 2015