• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Inorr02
    stjärnasomärdin skrev 2015-04-20 17:21:37 följande:

Någon som har erfarenhet av amningskudde sen tidigare? Användbart? Är vadd eller frigolitkulor att föredra?

körde med vanlig kudde med dottern funka bra 
  • Mamma till 5 underbara barn

Någon som har erfarenhet av amningskudde sen tidigare? Användbart? Är vadd eller frigolitkulor att föredra?

Haft vanlig kudde med alla mina 5 barn funkat hur bra som helst
  • Minxy
    Agohiw skrev 2015-04-20 07:12:32 följande:
    Stackare.... Jag har varit ute och grejat i trädgården hela dagen... Ont som in i hade jag igårkväll och tyvärr känns det inte mycket bättre nu... Och jag som ska jobba ikvällSkrikandes
    Hur känns det idag för dig Minxy?
    För mig känns det bättre idag, körde med varm dusch + värmekudde igår

Själv då?
  • Vevve1984

Idag va vi på Lunds Universitetssjukhus igen för kontroll a vätskan i lungan och kontroll av hjärtat med kardiologen. Hjärtat ser bra ut de såg 1 litet hål med inget att oroa sig över.
    Men nu är där även vätska i vänstra lungan

Ska tillbaka igen imorgon och förhoppningsvis  får vi veta vad man kan göra för att åtgärda detta.

• afroditekissen

till första hade jag en vanlig kudde och till andra hade jag en amningskudde i bara frigolitkulor i och den va super bra under graviditeten att ha på natten att lägga upp ena benet på när jag låg på sidan så blev det inte lika tyngd på magen.. sen under själva amningen så var den inte så super super bra med frigolitkulorna utan jag skulle hellre haft en med stoppning.. vilket jag har nu
    Elise 100720 Elsa 131011 BF 150820
  • liten giraff

Har en amningskudde med vadd, men gillade den inte förra gången.. så klumpig och kändes som man hade en stor badring :) Men nu med två bebisar ska jag ge den en ny chans!

• Minxy
    Vevve1984 skrev 2015-04-20 18:32:20 följande:

Idag va vi på Lunds Universitetssjukhus igen för kontroll a vätskan i lungan och kontroll av hjärtat med kardiologen. Hjärtat ser bra ut de såg 1 litet hål med inget att oroa sig över.

Ska tillbaka igen imorgon och förhoppningsvis  får vi veta vad man kan göra för att åtgärda detta.

Håller tummarna för ett bra och lugnande svar gällande vätskan. Vad skönt att hjärtat såg bra ut!
  • Agentkia
    Vevve1984 skrev 2015-04-20 18:32:20 följande:

Vad bra att hjärtat såg bra ut. Nu håller vi tummarna för lungorna imorgon. Lycka till.
  • Teakfreak
    stjärnasomärdin skrev 2015-04-20 17:18:24 följande:

Samma här, då är vi tre samma dag :)

Jag har också 29/8! :)
  • Agohiw
    Minxy skrev 2015-04-20 18:15:56 följande:
    För mig känns det bättre idag, körde med varm dusch + värmekudde igår

Själv då?
    Skönt att du mår bättre:)

Själv har det fallit måååånga tårar vid rörelse ikväll, hoppas att en god natts sömn o vila kan göra underverk.
Svar på tråden Bf Augusti 2015