• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • stjärnasomärdin
    Mamma till 5 underbara barn skrev 2015-05-06 12:46:32 följande:
    Känner varje dag fast inte lika mycket varje dag är i vecka 23 +3 , läste någonstans att man ska känna Bebisen varje dag från 26 .+0 om jag minns rätt
    Tack för att du tog dig tid att svara! Har blivit så bortskämd med alla sparkar att det kändes konstigt när hon bara utdelade några få :)
  • hokus pokus
    MammaLinn skrev 2015-05-06 21:23:25 följande:

Hej alla! Tänkte hoppa in här jag också :) Väntar andra barnet och är i vecka 24 nu!

Bf 28/8. Blir en pojke denna gång, har en dotter som fyller 2 om några veckor! :)

Bor i Umeå, nån annan som gör det?

Är det nån av er som bloggar om era graviditeter? Vore kul att följa! Har själv en gravidblogg som jag kan länka till om nån vill men jag är lite dålig att uppdatera :)

Jag är också umeåbo! Kull med någon fler! Väntar första 31/8. Följer gärna din blogg men har ingen egen... startade en men mådde sen så dåligt i början så slutade skriva efter typ 2 inlägg :p
  • jenwal
    MammaLinn skrev 2015-05-06 21:23:25 följande:

Hej alla! Tänkte hoppa in här jag också :) Väntar andra barnet och är i vecka 24 nu!

Bf 28/8. Blir en pojke denna gång, har en dotter som fyller 2 om några veckor! :)

Bor i Umeå, nån annan som gör det?

Är det nån av er som bloggar om era graviditeter? Vore kul att följa! Har själv en gravidblogg som jag kan länka till om nån vill men jag är lite dålig att uppdatera :)

Hej! Och välkommen!

Jag bor i Vännäs! :)

Det är mer aktivitet i Facebook-gruppen så ett tips är att du går med där.
  • Minxy

Alltså, vissa dagar känner jag mig så vansinnigt ofokuserad på mitt jobb. Jag GILLAR ju mitt jobb, men det är som om tankarna bara vandrar iväg...nästan som om hjärnan redan gått på f-ledighet. Väldigt irriterande.

Igår hos BM fick jag mitt moderskapsintyg. Skickade in det till FK samma dag, så jag lär väl få "startpaketet" om några veckor.

• Mamma till 5 underbara barn
    Minxy skrev 2015-05-07 10:10:00 följande:

Alltså, vissa dagar känner jag mig så vansinnigt ofokuserad på mitt jobb. Jag GILLAR ju mitt jobb, men det är som om tankarna bara vandrar iväg...nästan som om hjärnan redan gått på f-ledighet. Väldigt irriterande.

Igår hos BM fick jag mitt moderskapsintyg. Skickade in det till FK samma dag, så jag lär väl få "startpaketet" om några veckor.

Startpaket ? Från BM :-O?
  • Minxy
    Mamma till 5 underbara barn skrev 2015-05-07 13:37:39 följande:
    Startpaket ? Från BM :-O?
    Haha, nej nej, startpaketet från försäkringskassan. Det är bara massa papper (info om föräldrapenningen + inkomstblanketten), men dom kallar det för sitt "startpaket" iaf
    Minxy skrev 2015-05-07 14:41:43 följande:
    Haha, nej nej, startpaketet från försäkringskassan. Det är bara massa papper (info om föräldrapenningen + inkomstblanketten), men dom kallar det för sitt "startpaket" iaf smile1.gif
    Haha ok trodde de va något roligt
  • Minxy
    Mamma till 5 underbara barn skrev 2015-05-07 20:13:45 följande:
    Haha ok trodde de va något roligt smile2.gif
    Tyvärr inte

Jag längtar faktiskt lite efter den där väskan man brukar få på BB! Är det Libero eller Pampers man får? Eller det kanske är olika beroende på vilket landsting man hör till?
    Minxy skrev 2015-05-07 20:26:19 följande:
    Tyvärr inte smile2.gif

Jag längtar faktiskt lite efter den där väskan man brukar få på BB! Är det Libero eller Pampers man får? Eller det kanske är olika beroende på vilket landsting man hör till?
    Har för mig att man får bägge på BB om Jag inte minns helt fel
  • Kattflickan

På vårt BB får man inget startpaket alls.

Svar på tråden Bf Augusti 2015