• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Lilla My82

Jag gick upp 17 kilo med första. Får se var jag slutar den här gången. Har igen våg hemma

Ska till BM igen på måndag ska bli spännande att se

• Minxy
    lipa3646 skrev 2015-05-05 11:17:50 följande:

Varför blir de frågetecken hela tiden. Jag gör inte dom själv

Familjeliv klara inte av smileysarna så då blir det frågetecken istället
  • Minxy
    Lilla My82 skrev 2015-05-05 11:43:39 följande:

Jag gick upp 17 kilo med första. Får se var jag slutar den här gången. Har igen våg hemma smile2.gif

Ska till BM igen på måndag ska bli spännande att se smile1.gif

Lycka till hos BM på måndag, jag ska dit imorgon efter lunch. Längtar!!!
  • Zora

Jag ska iväg till BM idag! Första besöket sedan slutet av januari. Hoppas allt ser bra ut.

Jag har gått upp ca 6 kg hittills (v 26 imorgon) vilket är ungefär 2 kg mer än vad jag vägde med dottern i samma vecka.

• Minxy
    Zora skrev 2015-05-05 12:43:28 följande:

Jag ska iväg till BM idag! Första besöket sedan slutet av januari. Hoppas allt ser bra ut.

Jag har gått upp ca 6 kg hittills (v 26 imorgon) vilket är ungefär 2 kg mer än vad jag vägde med dottern i samma vecka.

Lycka till idag, hoppas du får lyssna på hjärtat
  • Zora
    Minxy skrev 2015-05-05 13:56:40 följande:
    Lycka till idag, hoppas du får lyssna på hjärtat smile1.gif
    Fick höra hjärtat Allt såg bra ut, förutom att jag har låga järndepåer och ska börja äta järntabletter. Nästa besök om 4 veckor.
  • Minxy
    Zora skrev 2015-05-05 17:03:54 följande:
    Fick höra hjärtat smile1.gif Allt såg bra ut, förutom att jag har låga järndepåer och ska börja äta järntabletter. Nästa besök om 4 veckor.
    Åh, ja det är ju tyvärr vanligt efter halva graviditeten. Jag var tvungen att börja redan i v.13 vilket min mage inte varit sådär stormförtjust över

Jag glömmer dessutom bort att ta tabletterna lite då och då, så vi får väl se vad hon säger imorgon.
  • Lilla My82
    Minxy skrev 2015-05-05 12:13:02 följande:
    Lycka till hos BM på måndag, jag ska dit imorgon efter lunch. Längtar!!! smile1.gif
    Åh vad roligt tycker det är lika fantastiskt varje gång man får höra det lilla hjärtat.

Lycka till

Kom precis att tänka på er som väntar tvillingar. Hur fungerar det hos BM när de lyssnar på hjärtat? Är det lätt att hitta båda? Kanske en fånig fråga men men
  • afroditekissen

Jag gick upp ca 25-30kg under båda mina tidigare graviditeter men under denna ligger jag -1kg nu i v25, jag gick ner 6kg i början då jag mådde väldigt illa ett tag..

Elise 100720 Elsa 131011 BF 150820
  • Zora
    Minxy skrev 2015-05-05 17:24:14 följande:
    Åh, ja det är ju tyvärr vanligt efter halva graviditeten. Jag var tvungen att börja redan i v.13 vilket min mage inte varit sådär stormförtjust över smile4.gif

Jag glömmer dessutom bort att ta tabletterna lite då och då, så vi får väl se vad hon säger imorgon.
    Nä jag har förstått att magen kan bli lite knäpp... Jag skulle börja med en tablett varannan dag och sedan ta en varje dag om magen klarar av det. Var väldigt hård i magen tidigare i graviditeten så ser inte fram mot att bli det igen...
Svar på tråden Bf Augusti 2015