SD ska rösta ner S
Och även alliansen om de inte bryter med MP och minskar invandringen. SD ser gärna en regering M + S!
Och även alliansen om de inte bryter med MP och minskar invandringen. SD ser gärna en regering M + S!
SD saknar inte ideologisk grund, det är rätt klart i hur de står i många frågor.
Därav inte ett enfrågeparti.
Du stirra dig helt blind på att de lyfter en fråga långt över de andra, och inbillar dig inte har det klart för sig i andra frågor.
Vi kan säga så här om SD och rasister, hade det varit så många rasister i Sverige.
Så hade vi märkt detta på ett helt annat sätt.
Vågar inte sätta några siffror på detta, som inte du heller vill.
Jag tror de är rätt få av alla som röstar på SD.
De flesta som röstar på SD, upplever jag röstar pga saker i deras liv slutar att fungera som det ska.
Hade kanske också röstat på SD, om de inte hade haft sina andra åsikter som skulle r*v kn***a mig och mitt liv.
SD saknar inte ideologisk grund, det är rätt klart i hur de står i många frågor.
Därav inte ett enfrågeparti.
Du stirra dig helt blind på att de lyfter en fråga långt över de andra, och inbillar dig inte har det klart för sig i andra frågor.
Vi kan säga så här om SD och rasister, hade det varit så många rasister i Sverige.
Så hade vi märkt detta på ett helt annat sätt.
Vågar inte sätta några siffror på detta, som inte du heller vill.
Jag tror de är rätt få av alla som röstar på SD.
De flesta som röstar på SD, upplever jag röstar pga saker i deras liv slutar att fungera som det ska.
Hade kanske också röstat på SD, om de inte hade haft sina andra åsikter som skulle r*v kn***a mig och mitt liv.
Nu, utesluter inte det att man röstar så av den anledningen också.
Och visst hade många hellre röstat på andra partier, som hade tagit upp frågan på ett liknande sätt.
Men vad är missnöje?
Är inte all politik och de förändringar, bottnat att man inte är nöjd i hur det ser ut nu?
Invandringens problem har blivit pinsamt tydlig i vissa städer.
Och då inte att man tycker illa om dom, utan för man märker det är saker som funkar som det ska.
Eller inte alls, som det börjar bli med lägenheter på en del ställen andra än våra större städer.
Men vem man ska skylla på är en bra fråga, dock tror jag media har en stor del av ansvaret här.
Då de har skrikit rasist så många ggr, när partier kommit med olika förslag om krav och ändringar i invandrarpolitiken.
Varför media gjort det så ofta, vet jag faktiskt inte.
Vet du?, då det vore intressant att veta.