SD ska rösta ner S
Och även alliansen om de inte bryter med MP och minskar invandringen. SD ser gärna en regering M + S!
Och även alliansen om de inte bryter med MP och minskar invandringen. SD ser gärna en regering M + S!
Så länge de inte fått vara med och bestämma, så är det svårt att se om de kommer vara detta eller inte.
De har en jävla massa åsikter om annat, så driver dom dessa frågor.
Så går det inte se dom som enfrågeparti.
Så länge de inte fått vara med och bestämma, så är det svårt att se om de kommer vara detta eller inte.
De har en jävla massa åsikter om annat, så driver dom dessa frågor.
Så går det inte se dom som enfrågeparti.
Invandring är deras kärnfråga, men långt ifrån den enda frågan dom har.
Du skriver få, jag skrev fått, jag siar att de kommer få bestämma betydligt mer i framtiden.
Men historiskt(fått), så vet jag inte ens dom fått bestämma färger på deras pennor ens.
Invandring är deras kärnfråga, men långt ifrån den enda frågan dom har.
Måste någon ha hindrat dom?
Make no sense at all!
Måste någon ha hindrat dom?
Make no sense at all!
Det är inget nytt att de har invandrarfrågan som deras huvudpolitik.
Men det utesluter inte att de har åsikter och tankar i hur man ska göra i andra frågor.
Du verkar ha extremt svårt att acceptera detta, varför?
SD har ett partiprogram, men väljer lägga fokus på invandrarfrågan.
Den dagen de får faktiskt makt, så kommer du se att det kommer poppa upp en massa annat också.
Det är inget nytt att de har invandrarfrågan som deras huvudpolitik.
Men det utesluter inte att de har åsikter och tankar i hur man ska göra i andra frågor.
Du verkar ha extremt svårt att acceptera detta, varför?
SD har ett partiprogram, men väljer lägga fokus på invandrarfrågan.
Den dagen de får faktiskt makt, så kommer du se att det kommer poppa upp en massa annat också.
LoL
Alltid funnit det roande, när någon skriver samma tillbaka.
Jag redan svarat på detta, så krävs inga mer inlägg, då det bara blir upprepningar av det uppenbara svaret