• Moonis

Är FL hackat??

När jag trycker på forum så kommer det upp massa tomma trådar och det står SD 2015. Är det fler som ser detta??

• Svar på tråden Är FL hackat??
  • Petrol

SDs fotsoldater motionerar den där demokratin och yttrandefriheten  de pratar sig så varma om...

• Helhet
    Petrol skrev 2014-12-07 23:10:16 följande:

SDs fotsoldater motionerar den där demokratin och yttrandefriheten  de pratar sig så varma om...

Moonis skrev 2014-12-07 20:18:43 följande:

Ja och nu är det annan rubrik och det verkar som det läggs till PS: SD 2015 längst ner i trådstarten på andra trådar 

Ja, givetvis är det Jimmie som ligger bakom detta! Iof kan man ju anta att vänster är för korkade för att klara av det. Men låt gärna hjärnan tänka 2 ggr ,om det är möjligt?
  • FDFMGA

Fast det finns ju en SD-spammare här på FL som har en förmåga att massproducera riktigt obehagligt skit när hen blir upprörd.

Men i princip kan det ju lika väl vara en pro-SDare som en anti-SDare som är idioten den här gången

Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Petrol
    Helhet skrev 2014-12-07 23:23:14 följande:
    Moonis skrev 2014-12-07 20:18:43 följande:

Ja och nu är det annan rubrik och det verkar som det läggs till PS: SD 2015 längst ner i trådstarten på andra trådar 

Ja, givetvis är det Jimmie som ligger bakom detta! Iof kan man ju anta att vänster är för korkade för att klara av det. Men låt gärna hjärnan tänka 2 ggr ,om det är möjligt?
    Ptja, det var inte det jag skrev, men om du tror att det är jimmie så tänker jag väl inte säga emot även om det är en rätt konstig tanke.
  • nihka
    Petrol skrev 2014-12-07 23:10:16 följande:

SDs fotsoldater motionerar den där demokratin och yttrandefriheten de pratar sig så varma om...

Jepp!
  • fluu

Så vi ska köra på som sist? Syns inte, finns inte, inget har hänt om vi inte pratar om det?

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Moonis
    Helhet skrev 2014-12-07 23:23:14 följande:
    Hur fick du ihop detta i det jag skrev? Jag skrev vad det stod, inget annat så det där med att tänka en extra gång kan ju vara en bra idé för flera.
  • Kim Possible
    fluu skrev 2014-12-08 08:28:17 följande:

Så vi ska köra på som sist? Syns inte, finns inte, inget har hänt om vi inte pratar om det?

Precis det jag undrade, men jag har inte hunnit kolla själv! Det har alltså inte kommit någon förklaring eller ens en notis om ATT det hänt, för de medlemmar som inte var inloggade när det hände? 

Obestämd
  • fluu
    Kim Possible skrev 2014-12-08 09:10:38 följande:
    Precis det jag undrade, men jag har inte hunnit kolla själv! Det har alltså inte kommit någon förklaring eller ens en notis om ATT det hänt, för de medlemmar som inte var inloggade när det hände? 

Obestämd
    Precis.... Jag var inloggad tills skiten brakade ihop. Precis innan lyckades hackaren posta genom andra medlemmar. Vet inte om jag själv drabbades, men är det inget vi ska få info om?!
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Är FL hackat??