Är FL hackat??
När jag trycker på forum så kommer det upp massa tomma trådar och det står SD 2015. Är det fler som ser detta??
När jag trycker på forum så kommer det upp massa tomma trådar och det står SD 2015. Är det fler som ser detta??
Här bara gnällt lite här: gamla.familjeliv.se/Forum-20-454/m74484379.html och info är tydligen på g. Dagens fråga var viktigare att ta först...
Hitttills har ingen info dykt upp i alla fall. Inte vad jag har kunnat se.
De har dessutom en sida på facebook där de skulle kunna informera också så fort de upptäcker att sidan har blivit hackad. Men ingenting där heller.
Dåligt,tycker jag!
Jaha, gick det att ta över konton också? Det ante mig att det var något liknande som förra gången.
Varför inte bara skicka ut ett mejl om man nu inte vill starta en tråd på sitt eget forum?
Har provat både nya och gamla FL och nåt står inte rätt till, när jag går till favoriter står det att senaste inlägget är gjort av anonym 7/12 men när jag klickar in i tråden kan jag inte se de sista inläggen
Såg också lite spam som jag anmäler direkt
Har provat både nya och gamla FL och nåt står inte rätt till, när jag går till favoriter står det att senaste inlägget är gjort av anonym 7/12 men när jag klickar in i tråden kan jag inte se de sista inläggen
Såg också lite spam som jag anmäler direkt
Och fortfarande har ingen information kommit.
Mer än att det i Dagens fråga skrevs att det troligen inte röde sig om en hackerattack utan om spam som ska ha dubblerat sig.
Ok,men lite information hade inte skadat och att få vetskap om att man jobbar på att lösa problemet.
Något var knasigt på min sida också. När jag går till mina favoriter så har alla trådar kastats runt och det står att nya inlägg har gjort igår kväll vid 20-tiden men inget inlägg syns. Detta är ett år gamla trådar .. Jag tyckte det var lite obehagligt faktiskt.
Hmm... Vad är detta för skumt?