• Moonis

Är FL hackat??

När jag trycker på forum så kommer det upp massa tomma trådar och det står SD 2015. Är det fler som ser detta??

• Svar på tråden Är FL hackat??
  • Nyfiken gul

vad är det - typ 3-4:e gången detta händer och alla gånger har Fl sagt att det "bara varit spam" 

fast det varje gång varit medlemmar som råkat riktigt illa ut med tillgång till känslig information osv...     Varje gång är det nån som skriker att fan det här hände mig... så nej  svaret från Fl är  att det bara är spam...

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • molly50
    spaceylisie skrev 2014-12-09 00:50:29 följande:

Haha, jag tycker att det absolut roligaste är att hävda att det inte var hackat utan bara spammat - var det bara jag som fick upp den uppfläkta analen på skärmen? :P

Du var inte ensam om det.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    SpanskaFlugan skrev 2014-12-08 17:15:59 följande:

Fl:s förmåga att tekniskt handskas med attacker är under all kritik. FL:s förmåga att informera och bemöta sådana attacker är i nivå med Bagdad-Bob....

Håller med! Det år tydligen meningen att man som medlem själv ska ta reda på information när så´nt här händer.
    Riktigt dåligt!
    Mattias och Hannah.
  • Nerfherder

Ja det är faktiskt märkligt hur lite familjeliv bryr sig om sina användare. Ingen mer info alls.

• Petrol

Om det är som ni säger så är det ju så att man nästan får önska att någon whitehat  dunkar ner siten helt och hållet nästan gång intrång sker för att förhindra läckor av information från användare. Borde i praktiken inte vara så svårt att hitta en möjlighet som man kan spara på så att säga tills det behövs om man är lite duktig på sånt.

Ska dock inte ses som en uppmaning, utan mest en teoretisk fundering.

• fluu
    Nerfherder skrev 2014-12-09 10:42:29 följande:
    Ja det är faktiskt märkligt hur lite familjeliv bryr sig om sina användare. Ingen mer info alls.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • tobbe01

ÅÅÅÅÅ HJÄÄÄÄLP nu kommer sd-fascisterna å tar oss. Mot skyddsrummen.

• Fatheya

Är det någon mer som har fått massa skumma trådar på "mina favoriter"? Det står att jag har skrivit i dem men när jag läser dem så är det inget skrivet från mig.

Son med asperger, adhd och tremor. Änka efter en lång kamp mot cancer.
  • Ess
    spaceylisie skrev 2014-12-09 00:50:29 följande:

Haha, jag tycker att det absolut roligaste är att hävda att det inte var hackat utan bara spammat - var det bara jag som fick upp den uppfläkta analen på skärmen? :P

Jag med.
Svar på tråden Är FL hackat??