Är FL hackat??
När jag trycker på forum så kommer det upp massa tomma trådar och det står SD 2015. Är det fler som ser detta??
När jag trycker på forum så kommer det upp massa tomma trådar och det står SD 2015. Är det fler som ser detta??
Alla trådar spammades av hacken igår. Därför ligger en del gamla trådar på första sidan igen. Alla såna inlägg är borta och därför ser det konstigt ut i gamla favoriter
Kunde också se att det gick att skriva från andra användare. Jag hann se en del trådar dyka upp på mina favoriter som jag Inte själv skrivit.men sen loggade jag ut.
Hur kan det "bara" vara spam om det gick att ändra andras trådstartar och även ta över andras konton?
Det jag såg innan jag loggade ut var att det dels postades nya trådar i alla kategorier samt att även gamla trådar fick ett extra inlägg av samma användare, sen kom det upp "beware"-bild.
Hur kan det "bara" vara spam om det gick att ändra andras trådstartar och även ta över andras konton?
Det jag såg innan jag loggade ut var att det dels postades nya trådar i alla kategorier samt att även gamla trådar fick ett extra inlägg av samma användare, sen kom det upp "beware"-bild.
Informationstråd ligger uppe.
Här ligger tråden
gamla.familjeliv.se/Forum-20-52/m74484902.html
/MODERATOR
Hur fick du ihop detta i det jag skrev? Jag skrev vad det stod, inget annat så det där med att tänka en extra gång kan ju vara en bra idé för flera.
Här ligger tråden
/MODERATOR
Här ligger tråden
/MODERATOR
Det var ett värre hack än så, det var saker som enbart syntes under "mina favoriter"