• Moonis

Är FL hackat??

När jag trycker på forum så kommer det upp massa tomma trådar och det står SD 2015. Är det fler som ser detta??

• Svar på tråden Är FL hackat??
  • SpanskaFlugan

Fl:s förmåga att tekniskt handskas med attacker är under all kritik. FL:s förmåga att informera och bemöta sådana attacker är i nivå med Bagdad-Bob....

• fluu
    Kim Possible skrev 2014-12-08 17:08:39 följande:
    Förlåt, men det där gjorde ju varken till eller från. Fast det kanske var det som var meningen? 
    Nyfiken gul skrev 2014-12-08 17:13:12 följande:
    samma typ av meningslös information som förra gången...  och gången dessförinnan...

jag tycker det är en smula panikkänsla att vi medlemmar har bättre koll på vad som händer än supporten på familjliv.... Ska det vara så? 

Indeed!

Dessutom saknar jag den jävligt viktiga infon att hackaren VISST tog över andra medlemmar!
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • SpanskaFlugan
    Nerfherder skrev 2014-12-08 18:37:53 följande:

Det står INTE amerikanska trupper 1 mil utanför Baghdad...

:D
  • Aniiee

Fan vad TRÖTT jag blir.

Om jag vinner de där 170 miljoner usd på pokern så köper jag upp FL, sparkar varenda person som jobbar med sidan och anställer människor som BRYR SIG OM SINA ANVÄNDARE.

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • fluu
    Aniiee skrev 2014-12-08 19:17:29 följande:
    Fan vad TRÖTT jag blir.

Om jag vinner de där 170 miljoner usd på pokern så köper jag upp FL, sparkar varenda person som jobbar med sidan och anställer människor som BRYR SIG OM SINA ANVÄNDARE.
    Please do!  Vad fan ska man göra för att få en reaktion ens? Vem vänder man sig till för att något ska hända?!
  • Aniiee
    fluu skrev 2014-12-08 19:29:59 följande:
    Please do!  Vad fan ska man göra för att få en reaktion ens? Vem vänder man sig till för att något ska hända?!
    Om alla på forumet började vända sig direkt till vd och media så kanske.... Tänk om VDn varje gång det händer fick 200 privata mejl. Det kanske kunde vara något.
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • fluu
    Aniiee skrev 2014-12-08 19:35:21 följande:
    Om alla på forumet började vända sig direkt till vd och media så kanske.... Tänk om VDn varje gång det händer fick 200 privata mejl. Det kanske kunde vara något.
    Jag funderar på om man kunde vända sig till sponsorerna? Undrar vilken som ger mest reslutat?
  • molly50
    Moderator skrev 2014-12-08 14:54:57 följande:

Informationstråd ligger uppe.
    Här ligger tråden
    gamla.familjeliv.se/Forum-20-52/m74484902.html
    /MODERATOR

Men hade det inte varit på sin plats att informera om detta tidigare,och inte nästan ett dygn efteråt? T ex via mail till alla medlemmar eller via er sida på facebook.
    Och varför kan man inte svara i informationstråden?
    Det är säkert många medlemmar som har en massa frågor de vill ha svar på.

För övrigt så tycker jag att det är märkligt att vissa användare togs över och att man,som t ex jag,hade möjlighet att ändra i andras trådar om jag hade velat,om det bara var en spamattack.
    Mattias och Hannah.
  • spaceylisie

Haha, jag tycker att det absolut roligaste är att hävda att det inte var hackat utan bara spammat - var det bara jag som fick upp den uppfläkta analen på skärmen? :P

Svar på tråden Är FL hackat??