Är FL hackat??
När jag trycker på forum så kommer det upp massa tomma trådar och det står SD 2015. Är det fler som ser detta??
När jag trycker på forum så kommer det upp massa tomma trådar och det står SD 2015. Är det fler som ser detta??
Är det någon mer som har fått massa skumma trådar på "mina favoriter"? Det står att jag har skrivit i dem men när jag läser dem så är det inget skrivet från mig.
Media är kontaktat, nu får det fan bli ett slut på det här!
Media är kontaktat, nu får det fan bli ett slut på det här!

Här: www.dagensmedia.se/nyheter/dig/article3870276.ece hade det visst redan kommit upp(med sedvanlig överslätning från fru VD), får se om det blir något mer..
ÅÅÅÅÅ HJÄÄÄÄLP nu kommer sd-fascisterna å tar oss. Mot skyddsrummen.
Här: www.dagensmedia.se/nyheter/dig/article3870276.ece hade det visst redan kommit upp(med sedvanlig överslätning från fru VD), får se om det blir något mer..
Jag är faktiskt ganska rädd att Researchgruppen eller andra vänsterextrema våldsgrupper kommer hacka FL. Vi vet ju att Researchgruppen och Expressen tidigare har ägnat sig åt åsiktsregistrering och uthängning av privatpersoner.
Ojdå, titta, nu hittade Gert den här tråden. Det är säkert han som är skyldig också :) Men skitsamma, det märks att familjeliv som sajt skiter fullständigt i sina medlemmar. Moderationen är totalt obefintligt.