• Moonis

Är FL hackat??

När jag trycker på forum så kommer det upp massa tomma trådar och det står SD 2015. Är det fler som ser detta??

• Svar på tråden Är FL hackat??
  • oOOo  oOOo
    Aniiee skrev 2014-12-09 20:58:42 följande:
    Faaaaast, personligen flyttar inte jag om det blir en massa brott i mitt bostadsområde. Jag börjar jobba med att göra området säkrare.....

Men det är ju jag.
    Men ställer du dig och lipar på gatan?
  • Nerfherder
    oOOo oOOo skrev 2014-12-09 20:59:25 följande:
    Men ge dig, tillför du något till tråden?
  • oOOo  oOOo
    Nerfherder skrev 2014-12-09 21:04:19 följande:
    Men ge dig, tillför du något till tråden?
    Klart jag gör. Nu fattar ju alla att tråden är helt meningslös. Sparar en massa tid så kan ni gnällspikar gnälla på något annat kanske mer meningsfullt.
  • Nerfherder
    oOOo oOOo skrev 2014-12-09 21:05:31 följande:
    Klart jag gör. Nu fattar ju alla att tråden är helt meningslös. Sparar en massa tid så kan ni gnällspikar gnälla på något annat kanske mer meningsfullt.
    Gå och gråt ut hos din morsa ist, hon bryr sig mer än oss.
  • molly50
    oOOo oOOo skrev 2014-12-09 20:53:54 följande:
    Du vet ju att den inte är säker efter alla hackningar. Ändå hänger du kvar, tydligen har det inte så stor betydelse för dig om den är säker, du går ju ingen annanstans ändå.

Samma gnällande varje gång. Sidan är precis så säker som den behöver vara för att ni skall hänga kvar ändå.
    Det är alltid lika komiskt med gnällspikar, som det är något egensyfte med att gnälla.
    Om säkerheten inte hade haft någon betydelse för mig så hade jag överhuvudtaget inte brytt mig om att klaga.

För övrigt så gnäller ju du med nu,tycker jag,när du gnäller på oss som klagar.
    Det står dig helt fritt att läsa våra klagomål eller låta bli.
    Mattias och Hannah.
  • Petrol
    Det ska väl förslagsvis snarast liknas vid att man pratar med grannarna (andra medlemmar) om det och försöker få tag på hyresvärden (FL) för att kunna få nån bukt med problemet.

Och det tror jag väl är ungefär vad de flesta hade gjort?
  • oOOo  oOOo
    Petrol skrev 2014-12-09 21:08:21 följande:
    Det ska väl förslagsvis snarast liknas vid att man pratar med grannarna (andra medlemmar) om det och försöker få tag på hyresvärden (FL) för att kunna få nån bukt med problemet.

Och det tror jag väl är ungefär vad de flesta hade gjort?
    Men hyresvärden vet ju av erfarenhet att det bara är gnäll. Ingen kommer ju flytta ändå
  • Nerfherder
    oOOo oOOo skrev 2014-12-09 21:11:43 följande:
    Men hyresvärden vet ju av erfarenhet att det bara är gnäll. Ingen kommer ju flytta ändå
    Snälla. Ge dig.
  • Petrol
    oOOo oOOo skrev 2014-12-09 21:11:43 följande:
    Och det gör agerandet rätt på något vis menar du?
  • Aniiee
    Nej, men jag, precis som alla människor, luftar min frustration, naturligtvis. Det är helt mänskligt och faktiskt nyttigt att göra det, det hjälper oss att ta tag i saker.

Du ser folk klaga. Men du ser INTE vad de gör UTÖVER att klaga. En vanlig situation på forum. En klagar på att hon är överviktig, en annan klagar på att ungarna gråter, en tredje klagar på att han inte få till det. Och folk säger: Varför sitter du bara och klagar, gör nåt istället din idiot. Men "idioten" gör så mycket som bara går, men måste få spy lite galla för att orka.

Så tänk två gånger innan du klagar på att folk klagar. 
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
Svar på tråden Är FL hackat??