• Moonis

Är FL hackat??

När jag trycker på forum så kommer det upp massa tomma trådar och det står SD 2015. Är det fler som ser detta??

• Svar på tråden Är FL hackat??
  • oOOo  oOOo

Så är gnällkören igång igen

Buhu, FL skiter i sina medlemmar. Varför hänger ni kvar år ut och år in?

• FDFMGA
    nihka skrev 2014-12-09 19:56:23 följande:
    Ja, jag blev helt chockad när hen berättade detta.
    Ja, det är oerhört allvarligt att en person ska behöva polisanmäla hot som hen utsatts för i privatlivet där bakgrunden är det hen står för på Familjeliv.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Liiz01
    FDFMGA skrev 2014-12-09 20:04:44 följande:
    Ja, det är oerhört allvarligt att en person ska behöva polisanmäla hot som hen utsatts för i privatlivet där bakgrunden är det hen står för på Familjeliv.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
    Oj! Kan du berätta vad som hänt?
  • molly50
    fluu skrev 2014-12-09 18:56:50 följande:

Media är kontaktat, nu får det fan bli ett slut på det här!

Bra gjort!
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    oOOo oOOo skrev 2014-12-09 20:00:48 följande:

Så är gnällkören igång igen

Buhu, FL skiter i sina medlemmar. Varför hänger ni kvar år ut och år in?

Man kanske trivs här i övrigt. Är det då för mycket begärt att vilja att sidan är säker för alla medlemmar?
    Att utförlig och bra information dyker upp så fort det är möjligt efter en sådan här attack är då definitivt inte för mycket begärt.
    Det ska inte behöva komma nästan ett dygn efteråt.
    Mattias och Hannah.
  • oOOo  oOOo
    molly50 skrev 2014-12-09 20:44:47 följande:
    Man kanske trivs här i övrigt. Är det då för mycket begärt att vilja att sidan är säker för alla medlemmar?
    Du vet ju att den inte är säker efter alla hackningar. Ändå hänger du kvar, tydligen har det inte så stor betydelse för dig om den är säker, du går ju ingen annanstans ändå.

Samma gnällande varje gång. Sidan är precis så säker som den behöver vara för att ni skall hänga kvar ändå.
    Det är alltid lika komiskt med gnällspikar, som det är något egensyfte med att gnälla.
  • Nerfherder
    oOOo oOOo skrev 2014-12-09 20:53:54 följande:
    Du vet ju att den inte är säker efter alla hackningar. Ändå hänger du kvar, tydligen har det inte så stor betydelse för dig om den är säker, du går ju ingen annanstans ändå.

Samma gnällande varje gång. Sidan är precis så säker som den behöver vara för att ni skall hänga kvar ändå.
    Det är alltid lika komiskt med gnällspikar, som det är något egensyfte med att gnälla.
    Du låter väldigt gnällig just nu, bara så du vet.
  • Fatheya
    Ess skrev 2014-12-09 16:58:30 följande:

Ja igår.

Då är frågan har någon skrivit i mitt nam och fl har raderat det? Isf skulle det ju vara riktigt trevligt med information om det från fl.
    Son med asperger, adhd och tremor. Änka efter en lång kamp mot cancer.
  • oOOo  oOOo
    Nerfherder skrev 2014-12-09 20:55:31 följande:
    Du låter väldigt gnällig just nu, bara så du vet.
    Du behöver inte vara orolig för att vara ensam gnällspik, det finns många
  • Aniiee
    oOOo oOOo skrev 2014-12-09 20:53:54 följande:

Faaaaast, personligen flyttar inte jag om det blir en massa brott i mitt bostadsområde. Jag börjar jobba med att göra området säkrare.....

Men det är ju jag.
    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
Svar på tråden Är FL hackat??