• JosefineBo

Vi unga som planerar bebis!

Hej!

Jag och min sambo har börjat prata och planera barn lite smått, jag är endast 19 och han 23 år. Trots min unga ålder känner jag mig redo och vi har haft ett stadigt förhållande i år nu. Vi börjar prata och planera lite och ska ta och försöka i februari, alltså då barn på hösten 2015! 

Är det någon annan ung tjej som har barn eller planerar barn som vill dela lite tankar med mig och berätta lite hur ni har de och funderar på. Längtar efter en liten Hjärta

• Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!
  • onlygirl

Grattis till alla plus!

Jag vill också hoppa in här :)!

Är 19 år gammal, min sambo är 24 och vi har bebisverkstad haha :) har BIM idag och ännu ingen mens i siktet, om den inte har kommit innan jag slutar ikväll vid 21 går jag in och köper ett gravtest. Törs dock inte hoppas på för mycket ännu!

• Maka94

Grattis allihopa!

Mina magsmärtor går inte över, yr och illamående.. Och ett tryck över kissblåsan. Har nyss haft vad jag trodde var mens men nu börjar jag fundera över om det kanske bara var en blödning..

• JosefineBo
    onlygirl skrev 2014-12-27 15:50:01 följande:

Grattis till alla plus!

Är 19 år gammal, min sambo är 24 och vi har bebisverkstad haha :) har BIM idag och ännu ingen mens i siktet, om den inte har kommit innan jag slutar ikväll vid 21 går jag in och köper ett gravtest. Törs dock inte hoppas på för mycket ännu!

Välkommen! :)

Vi är nästan lika gamla då och vår män ;) Håller tummarna för dig, hör av dig ikväll!
  • JosefineBo
    Maka94 skrev 2014-12-27 15:52:05 följande:

Grattis allihopa!

Mina magsmärtor går inte över, yr och illamående.. Och ett tryck över kissblåsan. Har nyss haft vad jag trodde var mens men nu börjar jag fundera över om det kanske bara var en blödning..

Håller tummarna på att det är en bebis på gång för dig! :D
  • onlygirl
    JosefineBo skrev 2014-12-27 16:02:22 följande:

Välkommen! :)

Vi är nästan lika gamla då och vår män ;) Håller tummarna för dig, hör av dig ikväll!

Ja vad kul! :) var bor ni?

håller tummarna för dig med, när har du bim?

Klart jag hör av mig ikväll :D
  • JosefineBo
    onlygirl skrev 2014-12-27 16:11:07 följande:
    Ja vad kul! :) var bor ni?

håller tummarna för dig med, när har du bim?

Klart jag hör av mig ikväll :D
    Stockholm!

Vet ej när BIM är, slutade med p-ring 11/12, har haft äl precis så den lär väl komma i början av nästa år! Men hoppas på ett plus istället för mens ;)
  • onlygirl
    JosefineBo skrev 2014-12-27 18:46:33 följande:

Stockholm!

Vet ej när BIM är, slutade med p-ring 11/12, har haft äl precis så den lär väl komma i början av nästa år! Men hoppas på ett plus istället för mens ;)

Kul ju! Själv bor jag i södertälje så de är ganska nära.

Då håller vi tusen tummar o tår korsade för att du får plus istället för mens!

Jag har fortfarande inte sett minsta tecken på mens här, är så nervig att jag döööör. Vill testa mig idag men har vart på toa massa gånger så kanske är bättre o vänta på morgonurinen?
  • FiaFalk
    onlygirl skrev 2014-12-27 15:50:01 följande:

Grattis till alla plus!

Välkommen hit! Åh håller tummarna från dig!
  • onlygirl
    FiaFalk skrev 2014-12-27 19:49:01 följande:

Välkommen hit! Åh håller tummarna från dig!

Tack! Sitter på bussen på väg hem, fortfarande ingen mens i sikte, så jag springer helt klart in på pressbyrån o köper test. Ett för ikväll, ett för i morgonbitti för jag kan så inte vänta haha :)

Har du med bebisverkstad? :)
  • Ztarduzt

BIM - 6, gråter nästan av smärta från högra äggledaren... Utomkvedshavandeskap eller mensen som laddar igång tro.. :(

Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!