• JosefineBo

Vi unga som planerar bebis!

Hej!

Jag och min sambo har börjat prata och planera barn lite smått, jag är endast 19 och han 23 år. Trots min unga ålder känner jag mig redo och vi har haft ett stadigt förhållande i år nu. Vi börjar prata och planera lite och ska ta och försöka i februari, alltså då barn på hösten 2015! 

Är det någon annan ung tjej som har barn eller planerar barn som vill dela lite tankar med mig och berätta lite hur ni har de och funderar på. Längtar efter en liten Hjärta

• Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!
  • Ztarduzt
    Maka94 skrev 2014-12-22 20:48:03 följande:

Den där känslan när alla vänner lägger upp sina ultraljudsbilder och skriver hur länge det är kvar till sen lilla ska komma.. Idag vill jag lägga mig under täcket och försvinna. Längtan är så stor och det gör så ont!

Känner igen detta, fick veta mitt i hela bebisbakandet att min bror ska bli pappa i april, sen kom en massa bilder från vänner på gravtest och ul-bilder,där dom så vackert skriver "i juni blir vi tre" "i maj blir vi fyra" osv. Gör ont :/
    Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
  • emvs
    isabelless skrev 2014-12-22 13:33:10 följande:

Jättebra idé. Undra om jag förstod dig rätt? Har iallafall lagt till mig själv på listan. 

Så det är andra barnet för dig? Hur gammal är din etta? :) 

Han är 1,5 år :) va gravid när jag var 16 oxå :)
  • isabelless
    emvs skrev 2014-12-23 14:21:56 följande:
    Han är 1,5 år :) va gravid när jag var 16 oxå :)
    Vad mysigt! :) Håller mina tummar för er!
  • cassibassi
    JosefineBo skrev 2014-12-23 10:23:13 följande:
    Spermierna kan ju ligga kvar där inne å vänta på ägget så trots att ni missade ÄL så kanske de prickade ändå! Håller tummarna!
    Ztarduzt skrev 2014-12-23 12:10:10 följande:
    Känner igen detta, fick veta mitt i hela bebisbakandet att min bror ska bli pappa i april, sen kom en massa bilder från vänner på gravtest och ul-bilder,där dom så vackert skriver "i juni blir vi tre" "i maj blir vi fyra" osv. Gör ont :/
    Får hoppas på det att det ska ha räckt ändå :))

• FiaFalk

God jul allihop! Ha en mysig jul! :)

• Maka94

God jul på er!

Började dagen med att få Isabella Löwengrips bok Babyboost, av min sambo. Den chocken.. Nu ska här läsas :)

• isabelless
    Maka94 skrev 2014-12-24 12:40:52 följande:

God jul på er!

Började dagen med att få Isabella Löwengrips bok Babyboost, av min sambo. Den chocken.. Nu ska här läsas :)

God Jul allihopa!

Babyboost är fantastisk!
Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!